اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان خبر داد

شورای شهر گرگان در مسیر انحلال / شهردار با شرایط احراز قانونی انتخاب نشده است

عضور شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه شورای شهر گرگان رو به انحلال است، گفت: شرایط احراز شهردار در قانون آمده است و شورا با آن شرایط احراز که در قانون آمده شهردار را انتخاب نکرده است.

شورای شهر گرگان در مسیر انحلال / شهردار با شرایط احراز قانونی انتخاب نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: طولانی شدن روند ابلاغ حکم شهردار و شروع به کار وی خسارت زیادی را متوجه مدیریت شهری گرگان کرده و فرصت‎هایی را از شهرداری و شورا در بدو شروع به کار در دوره چهارم گرفته است.

وی ادامه داد: اصرار تعدادی از اعضا و ادامه این روند ممکن است شورای شهر گرگان را به سمت انحلال پیش ببرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: این که گفته می‎شود وزارت کشور قصور کرده را نمی‎پذیرم و استانداری و وزارت کشور به وظیفه قانونی خود عمل کردند و آنکه قصور کرده شورای شهر گرگان بوده است.

چراغعلی در خصوص انتخاب شخص دیگر در صورت عدم ابلاغ حکم حسین صادقلو و قرارگیری شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص انتخاب فرد دیگر تاکید کرد: فرصت خیلی اندک است و اگر کسی انتخاب شود خیلی با عجله و بدون دقت نظر خواهد بود، چون حداقل باید پنج جلسه گذاشته شود، فرد مورد نظر بررسی و رای‌گیری انجام و به وزارت کشور معرفی شود و این‎طور نیست که بلافاصله پس از معرفی وی حکم شهردار صادر شود.

سبطی یکی از گزینه‌ها است

وی خاطرنشان کرد: شرایط احراز شهردار در قانون آمده است و شورا با آن شرایط احراز که در قانون آمده شهردار را انتخاب نکرده است و در حال حاضر شورا دچار مشکل شده و به سمت انحلال در حال حرکت است.

چراغعلی ادامه داد: اگر آن شرایط احراز را داشت می‎توانستیم بگوییم شورا کار قانونی خود را انجام داده ولی ما شهرداری را انتخاب کردیم که در چند مسئله مشکل قانونی داشته است و ایراد قانونی به کار وی وارد بوده است.

وی در پایان در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص اینکه آیا گزینه بعدی، آقای سبطی عضو فعلی شورای اسلامی شهر گرگان خواهد بود، اظهار داشت: یکی از گزینه‎ها سبطی است و صحبت‎هایی هم شده اما در نهایت باید ببینیم که شورا چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام/83004/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول