اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله شفیعی:

نیاز به کتاب در خانه‌ها از ضروریات زندگی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیاز به کتاب در خانه‌ها را از ضروریات زندگی دانست.

نیاز به کتاب در خانه‌ها از ضروریات زندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدعلی شفیعی در مراسم بیست و یکمین گرامی‌داشت کتابداران، کتابخانه عمومی و مطالعه مفید و تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان که ظهر امروز با حضور مسئولان استانی در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ضروریات زندگی امروزی، حضور کتاب در خانه هاست.

وی تصریح کرد: نیاز به کتاب در خانه‌ها برای مطالعه و استفاده اعضای خانواده از بودن آب آشامیدنی در یخچال نیز ضروری‌تر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این نکته که مقدس‌تر از کتاب چیزی وجود ندارد، افزود: جای افتخار است که استان خوزستان در حوزه کتاب و کتابخوانی رتبه نخست کشور را در بین همه استان‌ها به دست آورد.

وی در ادامه با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم بیست و یکمین گرامی داشت کتابداران، کتابخانه عمومی و مطالعه مفید و تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان گفت: در همایش هایش‌هایی که برگزار می‌شود نباید سخنرانی‌ها دکوری و بر اساس موضوعاتی خاص که دیکته می‌شوند انجام شود، بلکه باید سخنران، دانستنی‌های خود را بیان کند تا کسانی که در جلسه حضور دارند، چیزهای جدیدی یاد بگیرند.

آیت‌الله شفیعی با بیان اینکه ستون فقرات حوزه کتاب و کتابخوانی در استان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است، بیان کرد: نباید این موضوع از سوی دست‌اندرکاران فرهنگی فراموش شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علم و فناوری در عصر کنونی گفت: با اینکه ابزارهای جدیدی وارد عرصه کتاب شده‌اند، ولی کتاب هیچ وقت کهنه نمی‌شود.

پدر طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی در ادامه هفته کتاب را به ملت شریف ایران تبریک گفت و خاطرنشان کرد: خیلی باید کتاب بخوانیم و با کتاب انس پیدا کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خوشبختانه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبران آن خود بزرگ‌ترین مشوق برای خواندن کتاب هستند.

وی اضافه کرد: هم امام راحل(ره) و هم رهبر معظم انقلاب خود از محققان و نویسندگان کتاب هستند که بنیانگذار جمهوری سلامی ایران حدود 50 جلد کتاب را نگاشته‌اند.

انتهای پیام/72010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول