اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج مطرح کرد

تحصیل، تهذیب و ورزش سه عامل مهم پیشرفت بسیجیان

امام جمعه خورموج گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش سه عامل اصلی پیشرفت بسیجیان است.

تحصیل، تهذیب و ورزش سه عامل مهم پیشرفت بسیجیان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در مراسم صبحگاه بسیجیان دبیرستان علامه طباطبایی شهر خورموج ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج بخصوص شهدای هسته‌ای اظهار داشت: روز بسیج بهانه‌ای است تا بار دیگر نظری بیفکنیم به نقش بسیج که محدوده آن را همه کسانی تشکیل می‌دهند که دل در گرو تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و عملی شدن شعارهای نظام اسلامی دارند.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه واژه مقدس بسیج از ابتکارات حضرت امام (ره) است، افزود: بسیج و بسیجیان از خدمت به نظام و اسلام دریغ نمی‌ورزند.

وی خاطرنشان کرد: در اندیشه امام خمینی(ره) بسیج نهادی است با ابعاد متعدد و صرفاً سازمانی نظامی نیست. تحصیل، تهذیب و ورزش سه عامل اصلی پیشرفت بسیجیان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: هفته بسیج ماندگارترین یادگار حضرت امام خمینی (ره) است.

عبدالحمید نصیری افزود: بسیجیان چه در دفاع مقدس و چه بعد از آن جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و حماسه‌آفرینی دانش‌آموزان در طول انقلاب اسلامی ستودنی است.

نصیری خاطرنشان کرد: دورنگری حضرت امام (ره) درباره تشکیل بسیج موجب شد تا انقلاب اسلامی همیشه ثابت‌قدم و استوار بر پا بماند. اگر می‌خواهیم امنیت داشته باشیم باید بسیجی بمانیم.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول