اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه:

برگزاری یادواره شهدا خط بطلانی بر خیال پوچ دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه با بیان این‎که خانواده‌های شهدا اسوه‎های بارز صبر و استقامت در جامعه هستند، گفت: برگزاری یادواره شهدا علاوه بر زنده‎نگه‎داشتن یاد و خاطره شهدا خط بطلانی بر خیال خام و پوچ دشمنان می‌کشد.

برگزاری یادواره شهدا خط بطلانی بر خیال پوچ دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رمضانعلی فرحبخش صبح امروز در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) بشرویه اظهار داشت: برگزاری محافل یادواره شهدا برای ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه ضروری است.

وی ادامه داد: انتقال مفاهیم و ارزش‌های شهدا به نسل جوان جز با جریان داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با استفاده از راهکارهای نظیر یادواره‌های شهدا محقق نمی‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه افزود: شهدا در دورانی که نهال نوپای انقلاب تازه شکل گرفته بود به عنوان سربازان ولایت و  برای دفاع از حریم انقلاب ارزشمندترین سرمایه خود که جانشان بود را فدا کردند.

فرحبخش بر ارزش و شان والای خانواده‌های شهدا در جامعه تاکید و تصریح کرد: اگر از خودگذشتگی پدران و مادران شهدا نبود امروز این عزت و اقتدار نصیب ملت ایران نمی‌شد.

وی اذعان داشت: امروز نیز بسیجیان با برخورداری از روحیه و منش ظلم‎ستیزی و فداکارانه خود پا جای پای شهدای انقلاب و دفاع مقدس گذاشته‌اند و در سایر عرصه‌های کشوری و بین‎المللی خوب درخشیده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه اضافه کرد: امروز که دشمن با هجمه فرهنگی خود سعی در حذف مرام و منش روحیه شهادت‎طلبی و بسیجی از میان جوانان ما را دارد برگزاری یادواره شهدا علاوه بر زنده‎نگه‎داشتن یاد و خاطره شهدا خط بطلانی بر خیال خام و پوچ دشمنان می‌کشد.

انتهای پیام/69006/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول