اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای کانون کارآفرینان استان بوشهر معرفی شدند

در نشستی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، اعضای کانون کارآفرینان استان بوشهر معرفی شدند.

اعضای کانون کارآفرینان استان بوشهر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز در نشستی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، اعضای کانون کارآفرینان استان بوشهر معرفی شدند.

در این نشست محمد بهروزی به عنوان رئیس کانون، فرناز مجاب دبیر کانون، سید جمال‌الدین عارف‌زاده، عبدالکریم حسین‌پور، سهیل مهاجری برازجانی، وهیب حاجی دشتی، سعید راشدی، ابراهیم آسیایی فرد و مهدی جهانگیری به عنوان اعضای کانون کارآفرینان استان بوشهر معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در حاشیه این نشست بیان داشت: تعامل مستمر میان مدیران و کارشناسان ارگان‌های حاکمیتی با کارآفرینان بخش غیردولتی برای تصمیم‌سازی و پیشبرد برنامه‌های توسعه استان و کشور از اهداف تاسیس این کانون است.

حسین حیدری افزود: انسجام‌بخشی به کارآفرینی متناسب با نیازهای توسعه استانی، نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی در جامعه، تقویت نهادهای پشتیبانی‌کننده توسعه کارآفرینی، کشف و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های نهفته کارآفرینان استان از دیگر اهداف کانون‌ کارآفرینی استان بوشهر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: این اداره کل در چارچوب قوانین و مقررات و با استفاده از ظرفیت‌های استانی برای فراهم کردن تجهیزات و امکانات و فعال شدن کانون‌های کارآفرینی این استان همکاری لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه شناسایی عوامل موثر در توسعه کارآفرینی یکی از وظایف کانون کارآفرینی است، گفت: از دستگاه‌های مرتبط انتظار داریم برای یکپارچه‌سازی برنامه‌ها و فعالیت‌های معطوف به کارآفرینی همکاری لازم را با این کانون داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول