اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

اختصاص 113 میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر از اختصاص 113 میلیارد تومان اعتبار به این استان خبر داد.

اختصاص 113 میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور امشب در نشست شورای اداری دیلم با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دیلم از اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار برای طرح مطالعاتی منطقه ویژه اقتصادی دیلم خبر داد.

وی اظهار داشت: استاندار محترم در سفرهای شهرستانی خود اولویت را به بررسی و حل مشکلات شهرستان‌های کمتر توسعه یافته داده است و ما نیز سعی می‌کنیم با این نگاه اعتباراتی را به شهرستان‌ها اختصاص دهیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب بودجه استان در سال‌جاری، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 32 درصد اعتبار مصوب برای استان بوشهر اختصاص یافته که در مقایسه با سال گذشته وضعیت بهتری را شاهد هستیم.

عوض‌پور از تخصیص اعتبارات برای طرح مطالعاتی منطقه ویژه اقتصادی دیلم خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان دیلم از ویژگی‌های مهم تجاری و اقتصادی برخوردار است تبدیل این منطقه به منطقه ویژه اقتصادی انرژی یک ضرورت است که می‌تواند بسیاری از قابلیت‌های این بندر را شکوفا کند.

وی با بیان اینکه بندر دیلم در عرصه‌های مهم تجارت، گردشگری، اقتصادی و مبادلات تجاری نقش مهمی دارد، یادآور شد: تصویب منطقه ویژه اقتصادی دیلم می‌تواند تحول مهم اقتصادی در این منطقه داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر ادامه داد: اعتبارات تخصیصی مناطق کمتر توسعه یافته بیش از متوسط استانی است که نشان از برطرف شدن مشکلات این مناطق است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با بیان اینکه در هشت ماه گذشته 113 میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر تخصیص یافته است، متذکر شد: اعتبارات تخصیصی با هدایت در جهت هدفمند کردن طرح‌ها تزریق می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول