اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

سهم کشاورزی در توسعه کهگیلویه و بویراحمد مشخص شود

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهم کشاورزی در توسعه کهگیلویه و بویراحمد مشخص شود.

سهم کشاورزی در توسعه کهگیلویه و بویراحمد مشخص شود

حجت‌الاسلام محمدتقی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: احیای کشاورزی از نظر اسلام و از نظر انبیای الهی عبادت است.

رئیس حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در شرایط فعلی که سال به نام حماسه اقتصادی از سوی رهبری معظم انقلاب نامگذاری شده فعالیت در حوزه کشاورزی به عنوان محور اقتصاد کشور در حکم جهاد و مبارزه است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی که دشمن می‌تواند به کشور ضربه وارد کند اقتصاد است به همین خاطر مقام معظم رهبری در طول چندین سال اخیر به طور سلسله‌وار در فرمان‌های نوروزی خود از لزوم توجه بیشتر به اقتصاد سخن به میان آورده‌اند.

این مسئول در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سهم کشاورزی در این جهاد اقتصادی را بیش از سایر دستگاه‌های دیگر دانست و گفت: امروز موظفیم در راه جهاد اقتصادی و همچنین توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد سهم بخش کشاورزی را مشخص کنیم.

توکلی از مجموعه نیروهای جهاد کشاورزی استان به عنوان مجموعه‌ای خدوم و ارزشی یاد کرد و گفت: با وجود بهترین شرایط طبیعی برای توسعه بخش کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد و بهره‌گیری از نیروهای ارزشی و متخصص، ارتقای کشاورزی استان از جایگاه فعلی با همت بیشتر دست یافتنی است.

وی، جایگاه کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را در کشور بالا عنوان کرد و یادآور شد: ظرفیت‌هایی در این استان در بخش کشاورزی است که اگر برای بالفعل کردن آن‌ها تلاش کنیم، به رتبه‌های بالاتری در این زمینه خواهیم رسید.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول