اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

تقدیر از دانشجویان فعال بسیجی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

طی مراسی به مناسبت هفته بسیج از 30 بسیجی فعال دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار قدردانی شد.

تقدیر از دانشجویان فعال بسیجی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، به مناسبت هفته بسیج، مراسم تقدیر از بسیجیان فعال دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور مسئولان دانشگاه، بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان، بسیج دانشجویی شهرستان چابهار، بسیج اساتید دانشگاه در سالن فرخی این دانشگاه برگزار شد.

در ادامه این مراسم علیرضا کیخا مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان  به بررسی بسیج در کلام امام خمینی(ره)، امام خامنه‎ای و شاخصه‎های بسیجی واقعی از منظر ایشان پرداخت.

در پایان نیز از 30 نفر از دانشجویان فعال بسیجی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی دانشگاه دریانوردی چابهار در خبر دیگری از برگزاری جلسه کرسی آزاد اندیشی در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خبر داد.

در این جلسه سخنانی در رابطه با سبک زندگی غربی و تقابل مستقیم آن با سبک زندگی اسلامی ایرانی مطرح شد و تعدادی از دانشجویان در این جلسه به بیان نظرات و سوالات خود در این رابطه پرداختند.

حضور دانشگاهیان در تجمع بزرگ عاشوراییان بسیجیان شهرستان چابهار

دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور پرشور صبح روز سه شنبه پنجم آذرماه مقارن با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در تجمع بزرگ عاشوراییان بسیج شهرستان چابهار که در سالن ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار بار دیگر با آرمان‎های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در این تجمع مسولان نظامی، انتظامی، روحانیون شیعه و سنی به همراه مدیران دستگاه‎های مختلف و بسیجیان همیشه در صحنه چابهار حضور چشمگیر و پرشوری داشتند.

اساتید بسیجی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در این اجتماع بزرگ حضور کامل و پیوند خودشان را با اصول انقلاب کامل کردند و وفاداری خود را به فرمان امام راحل جاری ساختند.

این اجتماع بزرگ در راستای تجدید بیعت با امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب انجام شده و بسیجیان در این مراسم نماد عینی بسیجیان در صحنه هستند.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول