اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اردبیل افتتاح می‌شود

شهردار اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اردبیل در پنج رشته فعالیت خود را آغاز می‌کند.

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در نشست اعضای شورای شهر اردبیل با استاندار اردبیل اظهار داشت: این دانشگاه در دو رشته کارشناسی عمران و کامپیوتر و سه رشته مقطع کاردانی شامل شهرسازی، عمران شاخه امور پیمان، و آتش‌نشانی از بهمن ما با جذب دانشجو فعالیتش را آغاز می‌کند.

وی بودجه شهرداری اردبیل را 175 میلیارد تومان و با کنار گذاشتن ارقام تکراری 162 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 68 درصد این اعتبارات عمرانی و 32 درصد جاری است.

شهردار اردبیل عنوان کرد: شنبه هفته آینده و در گرامیداشت هفته بسیج پروژه‌های عمرانی شهرداری به ارزش 15 میلیارد تومان افتتاح می‌شود در حالی که شهرداری در دو مناسبت سوم خرداد و پاسداشت هفته دولت تا هفته دفاع مقدس با اعتبار 80 میلیارد تومان پروژ‌ه‌هایش را به بهره‌برداری رساند.

بدری به فعالیت‌های انجام شده در حوزه مشارکت و تدوین شیوه‌نامه امور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شورا و شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: ما در این مدت بالغ بر 420 میلیارد تومان پروژه مشارکتی را با همراهی بخش خصوصی اجرا کردیم که نظیر آن پروژه بازیافت زباله اردبیل از مبدا به شکل بهداشتی و دفع اصولی، مجتمع تجاری خدماتی، شهربازی سرپوشیده، تیراژه، شهریار، فاز دوم شوراسنتر، روناک و ... است که هم‌اکنون در حال اجرا است.

این مسئول تصریح کرد: در کنار این اقدامات طرح جامع شورابیل در کمیسیون ماده 5 تصویب شده آماده ابلاغ و اجراست که انتظار می‌رود در قالب این طرح جامع شورابیل توسعه کمی و کیفی با اولویت جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران بی‌شمار پیدا کند.

شهردار اردبیل به الکترونیکی کردن خدمات شهرداری در چهار منطقه اردبیل اشاره کرد و اذعان داشت: شهرداری الکترونیک فضایی را فراهم می‌آورد تا مردم به سهولت خدمات خود را دریافت کنند و ممیزی املاک نیز صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود از تدوین و تهیه برنامه 93 شهرداری و بودجه‌ریزی در این زمینه خبر داد و گفت: ما هم ‌اکنون بودجه سال 93 را بر اساس برنامه راهبردی پنج ساله شهری اردبیل در حال تهیه داریم که امیدواریم بتوانیم از دیدگاه‌های کارشناسی استاندار اردبیل در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول