اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

حضور داور قزوینی در دوره داوری ارتقای درجه آسیا

حمیدرضا داوری، داور شایسته کاراته استان قزوین به همراه دیگر داوران کاراته کشورمان در دوره ارتقای درجه آسیا شرکت خواهد کرد.

حضور داور قزوینی در دوره داوری ارتقای درجه آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته کشورمان، داوری به همراه جمعی از برترین‌های کاراته کشورمان برای شرکت در این دوره داوری که به میزبانی امارات متحده عربی برگزار می‌شود، دعوت شد و تهران را به مقصد ابوظبی محل برگزاری این دوره ارتقای داوری ترک کرد.

در این دوره ارتقای داوری، داورهای با تجربه و مطرح کاراته قاره آسیا از هر کشور حضور پیدا می‌کنند که البته در این دوره که تحت عنوان استاژ و آزمون ارتقای درجه داوری برگزار می‌شود، شرکت کنندگان در صورت قبولی می‌توانند رتبه خود را بالا ببرند.

در همین ارتباط محمدصادق بابایی رئیس هیئت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، حضور ارزشمند حمیدرضا داوری به عنوان نماینده قزوین در دوره ارتقای داوری آسیا را بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: بدون شک حضور داوری می‌تواند انگیزه‌های لازم را برای دیگر داوران استان فراهم کند تا بیشتر به توانایی‌های خود ایمان داشته باشند.

بابایی عنوان کرد: گرچه در سال‌های اخیر ورزشکاران خوب و شایسته کاراته استان به خوبی توانسته‌اند در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی عرض اندام کنند، اما نباید از این نکته غافل شد که در کنار رشد، کاراته‌کاها باید به پیشرفت داوران کاراته استان هم توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از داوران خوب قزوینی به طور جدی در دستور کار هیئت کاراته قزوین قرار دارد، عنوان کرد: خوشبختانه این حمایت‌ها به نحوی بوده است که در سال‌های اخیر دوره‌های مختلفی به منظور ارتقای دانش داوران در این رشته ورزشی برگزار شده است و داوران زیادی از استان به دوره‌هایی که زیر نظر فدراسیون برگزار شده است، دعوت شده‌اند.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به 200 نفر از استان قزوین دارای مدرک داوری کاراته هستند، افزود: بدون شک با توجه به موفقیت داوران استان در سال‌های اخیر در راستای کسب مدارک بین‌المللی می‌توان به آینده این رشته ورزشی برای پرورش داوران بیش از گذشته امیدوار بود.

انتهای پیام/77004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول