اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال

داوران قمی قاضی مصاف برق شیراز و کشاورز نوین شدند

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، داوران قمی را به عنوان قاضی یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور انتخاب کرد.

داوران قمی قاضی مصاف برق شیراز و کشاورز نوین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، استان قم همانگونه که در فوتسال مهد این رشته ورزشی محسوب می‌شود و تیم‌های توانمندی در سطح اول فوتسال کشور دارد نمی‌توان به سادگی از کنار نام داوران با استعداد و توانمند فوتبال و فوتسال قم در رقابت‌های مهم باشگاه‌های کشور عبور کرد.

داوران قمی در حال حاضر در تمام رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون فوتبال یعنی فوتبال بانوان، فوتسال بانوان، فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال چمنی فعال هستند و در سطح نخست کشور مهم‌ترین مسابقات لیگ‌های دسته‌های مختلف را قضاوت می‌کنند.

در واقع اعتماد بسیار خوبی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به داوران قمی وجود دارد و در گذشته داوران قمی جزو بهترین‌های کشور و کم‌حاشیه‌ترین قاضیان لیگ‌های مختلف بوده‌اند و روند کنونی نیز بیانگر این است که در آینده این روند همچنان تداوم خواهد داشت.

استان قم در حال حاضر در هر سه رشته فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و همچنین فوتبال و فوتسال بانوان از داوران بسیار خوبی برخوردار است که در زمره داوران مطرح کشور قرار دارند و امسال حضور پررنگ‌تری در لیگ‌های کشور دارند.

بعد از بازنشسته شدن حسین نجاتی داور ملی فوتبال استان قم که در سال‌های پایانی دهه 1380 رخ داد جهش خوبی در داوری قم ایجاد شده و هم‌اکنون علی صفایی یکی از داوران بسیار خوب و شایسته قم در جمع داوران لیگ برتری قرار دارد.

همچنین بعد از بازنشست شدن محمد فرجی داور بین‌المللی و مطرح فوتسال قم‌ اکنون داوران جوان و توانمندی همچون حمیدرضا طیب‌طاهری و مرتضی توکلیان در سطح اول فوتسال کشور مانند لیگ‌های برتر و دسته اول توانمندی داوران قمی را به خوبی نشان می‌دهند.

وقتی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی‌های هفته هفتم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور را معرفی کرد، حمیدرضا طیب‌طاهری و مرتضی توکلیان از قم نیز به عنوان داوران اول و دوم یکی از بازی‌های مهم این هفته انتخاب شدند.

تیم‌های فوتسال برق شیراز و کشاورز نوین این هفته برگزار کننده یکی از مهمترین دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بودند و بر همین اساس کمیته داوران حمیدرضا طیب‌طاهری از قم به همراه مرتضی توکلیان دیگر داور قمی را برای قضاوت این دیدار برگزید در حالی که میزبان این دیدار سالن 22 بهمن شیراز بود و بهروز سهامی و علی هاشمی نیز کمک‌های داوران قمی این مسابقه بودند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول