اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

نمایشگاه کتاب زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی را فراهم می‌کند

فرماندار خوسف گفت: نمایشگاه کتاب زمینه‌ساز فرهنگ کتابخوانی و مطالعه است.

نمایشگاه کتاب زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی را فراهم می‌کند

مهدی فرجامی‌فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: استقبال مردم در این نمایشگاه بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: به طور معمول دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار عمومی مردم می‌توانند کتاب مورد نیاز خود را به راحتی در این‌گونه نمایشگاه‌ها به دست بیاورند.

فرماندار خوسف با بیان این‌که گرانی قیمت کتاب یکی از معضلات گریبان‌گیر خانواده‌ها است، افزود: با توجه به تخفیف 40 تا 50 درصدی کتب در نمایشگاه  تا حدودی از هزینه‌های والدین کاسته می‌شود.

فرجامی‌فر با بیان این‌که آثار ارائه شده در نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار هستند، افزود: امید است که این روند سیر صعودی داشته و هر سال شاهد کتاب‌هایی با کیفیت بهتر باشیم.

وی متذکر شد: برای این‌که بتوانیم کتاب و کتابخوانی را در بین مردم نهادینه کنیم ابتدا باید فرهنگ آن را گسترش داده و سپس کتاب‌ها را با قیمت مناسب‌تری در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

فرماندار خوسف در ارتباط با برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان خوسف یادآور شد: برگزاری هفته کتاب در محل ستاد نماز جمعه، ایستگاه‌های مطالعه، چادر اهدای کتاب، عضویت رایگان افراد در کتابخانه‌ها، جلسه انجمن کتابخانه‌ها، نهضت مطالعه مفید و غیره از جمله برنامه‌های این هفته بوده است.

انتهای پیام/69017/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول