اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی بیرجند خبرداد

پرداخت تسهیلات اشتغالزائی به 559 مددجوی قاینی

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیرجند گفت: از ابتدای سال‌جاری به 559 متقاضی اشتغال، از سوی این نهاد تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات اشتغالزائی به 559 مددجوی قاینی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، محمد مولایی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری یک هزار و 877 نفر در این مدیریت تشکیل پرونده کرده‌اند که تاکنون 559 نفر با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل منابع امدادی و بانکی تسهیلات اشتغالزائی دریافت و مابقی افراد در آینده نزدیک تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی مشاوره شغلی و نظارت در حین اجرای طرح‌های اشتغال را دو عامل مؤثر در استمرار و پایداری طرح‌ها عنوان کرد و افزود: این نهاد اعلام می‌کند در صورتیکه مراکز کاریابی و یا کارفرمایان نسبت به جذب نیروی کار از فرزندان تحت حمایت این نهاد اقدام کنند از تسهیلات این نهاد بهره‌مند شوند.

توزیع 500 سبد غذائی بین نیازمندان قاین

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قاین نیز گفت: به مناسبت هفته بسیج و با همکاری یکی از موسسات خیریه در مشهد مقدس، 500 سبد غذائی در بین نیازمندان مناطق محروم این شهرستان توزیع شد.

ضیاالدین فارابی اظهارداشت: اقلام این سبدهای غذائی شامل گوشت قرمز، برنج و حبوبات است که برای هر سبد غذائی 700 هزار ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: ارزش کل سبدهای غذائی توزیع شده بیش از 350 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قاین تصریح کرد: در طی هفته بسیج، به 40 نفر از نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان قاین کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شد.

فارابی اضافه کرد: ارزش هر سری کمک هزینه خرید جهیزیه، مبلغ 10 میلیون ریال بوده و کلیه نوعروسان قبل از دریافت کمک هزینه جهیزیه در کلاس‌های آموزشی این نهاد در زمینه‌های اعتقادی، بهداشت روانی، فردی و مسائل فرهنگی و اجتماعی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/2248/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول