اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

جشنواره فرهنگی ورزشی معلولان در شهرکرد برگزار می‎شود

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی معلولان طی فردا در شهرکرد خبر داد.

جشنواره فرهنگی ورزشی معلولان در شهرکرد برگزار می‎شود

تهمینه اسماعیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی یکی از متولیان رسیدگی به امور معلولان است.

وی با بیان اینکه معاونت پیشگیری سعی در پیشگیری از بروز معلولیت و جلوگیری از آسیب‌های آن دارد، گفت: در حال حاضر بیش از 29 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی این استان هستند.

اسماعیلیان بر ضرورت توجه به معلولان در راستای ارتقا و شکوفایی استعدادهای آنان تأکید کرد و افزود: بدون تردید خدمات ارائه شده به معلولان موجب بروز خلاقیت‌ها و استعداد آنان و خروج از انزوا و پیوستن آنان به دیگر اقشار جامعه می‌شود.

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نگرش واقع‌بینانه به زندگی، تفکر افراد را به این سمت و سوی سوق می‌دهد که هیچ انسانی بر اساس ذات کمال‌جوی خویش، محدودیت را انتخاب نمی‌کند، بر همین اساس این وظیفه انسانی آحاد جامعه است که زمینه‌های شکوفایی استعدادهای شگرف آنان را فراهم آورند.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی معلولان در شهرکرد خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری بهزیستی، آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری، اداره‌کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید فردا صبح در شهرکرد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول