اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

محمدرضا اسفندیاری سرپرست شهرداری گرگان شد / خداحافظی کریمی با شهرداری

شورای اسلامی شهر گرگان با تشکیل جلسه‎ای محمدرضا اسفندیاری را به عنوان سرپرست شهرداری گرگان انتخاب کرد.

محمدرضا اسفندیاری سرپرست شهرداری گرگان شد / خداحافظی کریمی با شهرداری

حسین ربیعی دقایقی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه مهلت سه ماهه سرپرستی دوره اول شهرداری گرگان تمام شده است، شورای اسلامی شهر گرگان عصر امروز با تشکیل جلسه‎‎ای فوق‎العاده محمدرضا اسفندیاری را برای ادامه سرپرستی شهرداری گرگان انتخاب کرد.

وی افزود: آقای اسفندیاری در حال حاضر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان است و پیش از این نیز معاون اداری و مالی شهرداری گرگان بوده‎ است.

ربیعی تاکید کرد: محمدرضا اسفندیاری دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت دولتی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت اینکه صادقلو نتوانست بر کرسی شهرداری گرگان تکیه بزند آیا گزینه بعدی برای این سمت اسفندیاری است؟، گفت: خیر، این موضوع هیچ ارتباطی به تصمیم‎گیری آینده یا وضعیت فعلی در خصوص شهردار گرگان ندارد.

ربیعی گفت: در حال حاضر نیز نامه آقای صادقلو در هیئت دولت مطرح است و شماره نامه نیز به شورای اسلامی شهر گرگان اعلام شده و امیدواریم هفته جاری خبرهای خوبی را در خصوص وضعیت شهردار گرگان به مردم اعلام کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بیش از 90 روز از انتخاب شهردار گرگان در شورای اسلامی شهر گرگان می‎گذرد اما تا به امروز حکم شهردار گرگان از سوی وزارت کشور صادر نشده و شهرداری گرگان کماکان با وضعیت سرپرستی در حال انجام امورات جاری است.

پیش از انتخاب محمدرضا اسفندیاری، ابراهیم کریمی شهردار سابق شهر گرگان به مدت سه ماه سرپرستی شهرداری گرگان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/83004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول