اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان:

کیفیت لیگ برتر بسکتبال در دور برگشت افزایش می‌یابد

سرمربی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان با زود دانستن ارزیابی کیفیت بازی‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: دور برگشت لیگ برتر به دلیل بهبود کارهای گروهی به طور حتم با کیفیت بهتری برگزار می‌شود.

کیفیت لیگ برتر بسکتبال در دور برگشت افزایش می‌یابد

عباس آقاکوچکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ناکامی‌های چند هفته گذشته تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در لیگ برتر اظهار داشت: نقاط ضعف تیم در آنالیزهای انجام شده شناسایی و اقداماتی برای بهبود آنها انجام شده است.

وی با بیان اینکه اغلب مشکلات تیم بسکتبال همیاری زنجان در بازی‌های گذشته در 10 دقیقه پایانی بوده اضافه کرد: این مشکلات اغلب به دلیل عدم آشنایی بازیکنان تیم با یکدیگر بروز می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به ترکیب این تیم بسکتبال در دیدار با افرا خلیج فارس اشاره و تصریح کرد: این ترکیب با توجه به بازی تیم در هفته‌های گذشته انتخاب شده است.

آقاکوچکی با اشاره به نتیجه گرفتن تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در بازی با افرا خلیج‌ فارس گفت: با این روند آینده روشنی برای این تیم در ادامه لیگ پیش‌بینی می‌شود.

وی از تدوین برنامه درازمدت برای تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان خبر داد و گفت: این تصمیم بر اساس جلساتی که با مدیریت تیم داشته، طراحی شده است.

همچنین وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال اضافه کرد: نگاه ما به نتیجه‌گیری در دور برگشت لیگ است.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت داوری بازی، با ابراز رضایت از داوری دیدار بین تیم همیاری شهرداری با افرا خلیج فارس گفت: وقوع اشتباه در داوری ورزش امری عادی است ولی این دیدار مشکل چندانی نداشت.

این سرمربی بسکتبال با زود دانستن ارزیابی کیفیت بازی‌های لیگ برتر بسکتبال تصریح کرد: دور برگشت لیگ برتر به دلیل بهبود کارهای گروهی به طور حتم با کیفیت بهتری برگزار می‌شود.

آقاکوچکی به نتیجه قابل توجه بازی بین تیم همیاری با افرا خلیج فارس اشاره و ابراز داشت: نتیجه 69 به 43 از نتایج تغییر و تحولات روی داده در این تیم است.

وی با اذعان به قدر بودن حریفان تیم بسکتبال همیاری زنجان ادامه داد: دیدار این تیم با حریفان پرقدرت از جمله پتروشیمی، مهرام و دانشگاه آزاد برگزار شده و نتیجه‌گیری این تیم در ادامه بازی‌ها آسان‌تر می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان با تقدیر از تماشاگران برای حمایت‌های بی‌دریغ از این تیم متذکر شد: حضور تماشاگران در ایجاد انگیزه برای تیم خودی و تضعیف روحیه حریف قابل توجه است.

آقاکوچکی در پاسخ به سئوالی در مورد ترکیب تیم همیاری شهرداری زنجان اذعان داشت: سعی می‌کنم ضمن به کارگیری همه بازیکنان در بازی‌ها برای آینده هم پشتوانه‌سازی بکنم.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول