اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردکان:

اجرای پروژه فاضلاب عامل کندی آسفالت معابر اردکان است

شهردار اردکان اجرای طولانی مدت پروژه فاضلاب در شهر اردکان را عامل کندی عملیات آسفالت معابر در این شهر اعلام کرد و گفت: با اتمام پروژه فاضلاب، آسفالت معابر از سرگرفته می‌شود.

اجرای پروژه فاضلاب عامل کندی آسفالت معابر اردکان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمد مروتی صبح امروز در نخستین نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر اردکان با خبرنگاران با اشاره به گذشت 50 روز از فعالیت شهردار اردکان گفت: یکی از اقدامات زیربنایی که در این مدت 50 روز انجام شد، تعریض رینگ شهری بود که خوشبختانه از  24 متر به 32 تا 36 متر افزایش یافت و امیدواریم این اقدام برای آینده شهر مفید باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از مشکلات پیش روی شهر اردکان را پروژه فاضلاب شهری دانست و افزود: اجرای پروژه فاضلاب شهری باعث کندی آسفالت کوچه‌ها و معابر شده و با اتمام این پروژه، کار آسفالت معابر در اسرع وقت آغاز خواهد شد.

شهردار اردکان پروژه احداث بلوار غدیر را نیز یکی دیگر از کارهای اساسی شهرداری عنوان کرد و گفت: با احداث بلوار غدیر که از مدرسه استقلال تا کارخانه سیدالشهدا (ع) ادامه پیدا خواهد کرد مشکل بخش مهمی از رینگ شهری غرب شهر حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تملک زمین‌های میدان امام حسین (ع)، تملک زمین‌های باقیمانده خیابان شهید شابلی، توسعه پارک سقا، آغاز به کار فعالیت عمرانی خیابان امام تا خیابان شهید بوستانی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته شهرداری در این 50 روز است.

شهردار اردکان همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد کندی اجرای پروژه فاضلاب اردکان گفت: از آنجا که اعتبارات این پروژه وابسته به اعتبارات استانی بود، سرعت قابل توجهی نداشت اما از زمستان سال گذشته، قرارداد بیع متقابل بین شرکت آب و فاضلاب اردکان به نمایندگی از وزارت نیرو و شرکت چادرملو منعقد، و قرار شد در مدت سه سال این پروژه به بهره‌برداری برسد که خوشبختانه اجرای این پروژه با راهکارهای اندیشیده شده، سرعت بیشتری به خود گرفته است.

وی درباره سرویس‌دهی ترمینال اردکان نیز گفت: با توجه به قراردادی که بین شهرداری و شرکت مینی‌بوس‌رانی بسته شده، هر 20 دقیقه یک بار وسیله نقلیه مناسب از میدان بسیج به ترمینال در حال تردد است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

شهردار اردکان به مشکلات آسفالت مسکن مهر اشاره کرد و افزود: قرار بود در هفته گذشته آسفالت مسکن مهر انجام شود که متاسفانه قرارداد پیمانکار آسفالت تمام شد و حاضر نشد ادامه کار دهد اما ظرف چند روز آینده، پیمانکار جدید مشخص خواهد شد و نخستین مکانی که آسفالت خواهد شد، مسکن مهر خواهد بود.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول