اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان:

برای جبران شکست برابر بوشهر انگیزه مضاعفی داریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: با انگیزه‌ای که بین بازیکنان تیم فوتبال پاس به وجود آمده برای برد برابر تیم دلوارکشتی بوشهر هم‌قسم شده‎ایم.

برای جبران شکست برابر بوشهر انگیزه مضاعفی داریم

سکینه بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر امسال در سطح بالایی برخودار است و این را در نتایج کسب شده در دور رفت بازی‌ها می‌شود به عینه مشاهده کرد.

وی افزود: تیم فوتبال پاس هر چند در ابتدای فصل یکی از تیم‌هایی است که به علت دیر بسته شدن، تمرینات مناسبی پیش از فصل نداشت اما به مرور با هماهنگی‌های مد نظر و نتایج گرفته شده، تا پایان نیم‌فصل به رتبه پنجم دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان اضافه کرد: در تعطیلات بین‌ فصل سعی شد ضمن ترمیم مصدومیت بازیکنان آسیب‎‌دیده نقاط ضعفی تیم را رفع کرده و با آمادگی بیشتر وارد دور برگشت مسابقات شویم.

به گفته وی؛ با اضافه شدن سه بازیکن جدید در پست‌های مختلف مشکل تیم پاس تا حدودی رفع شده و هماهنگی لازم بین بازیکنان جدید و قدیم صورت بگیرد به طور حتم با قدرت بیشتر نسبت به دور رفت بازی‌های خود را پیگیری خواهیم کرد.

بیات با اشاره به بازی هفته قبل تیمش در نجف‌آباد و برابر تیم آینده‌سازان میهن تصریح کرد: در این بازی که نخستین بازی در دور برگشت بود نبود مرضیه نیکخواه بازیکن تأثیرگذار تیم باعث شد تا نتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم با حساب دو بر یک مسابقه را در خانه حریف واگذار کردیم.

وی ادامه داد: بعد از بازگشت از اصفهان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با حمایت و مساعدتی که هیئت فوتبال انجام داده بازی این هفته در ورزشگاه شهدای قدس برگزار خواهد شد و امیدواریم با استفاده از امتیاز میزبانی بتوانیم به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: با انگیزه‌ای که بین بازیکنان تیم فوتبال پاس به وجود آمده برای برد برابر تیم دلوارکشتی بوشهر هم‌قسم شده‎ایم تا ضمن انتقام شکست دور رفت وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین بانوان پاس همدان و دلوارکشتی جنوب بوشهر را شیوا یاری (داور وسط)، سلما رضوی و مهناز ذکایی (کمک‌داور) و سرور ساعدی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد.

قبل از این مسابقات و تا پایان هفته دوازدهم تیم فوتبال پاس همدان با کسب 19 امتیاز در جایگاه پنجم و همچنین تیم دلوارکشتی جنوب بوشهر در همسایگی تیم پاس و با کسب 25 امتیاز چهارم جدول را در اختیار دارد.

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مسابقه بین بانوان پاس همدان و دلوارکشتی جنوب بوشهر امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول