اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم به میهمانی شهرداری ساوه می‌رود

تیم فوتسال ماهان تندیس قم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با مصاف خارج از خانه مقابل تیم شهرداری ساوه آغاز می‌کند.

ماهان تندیس قم به میهمانی شهرداری ساوه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌ ماهان تندیس قم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم شهید منصوری قرچک باخت و نیم فصل نخست بازی‌های این فصل را با رتبه نهمی به پایان رساند تا تماشاگران فوتسال‌دوست قمی و هواداران این تیم برای بهتر شدن وضعیت این تیم در لیگ پانزدهم به امید دیدارهای دور برگشت بنشینند.

پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ایستگاه آغازین نیم فصل دوم خود، از پنجشنبه پنجم دی ماه وارد هفته چهاردهم خود می‌شود که نماینده قم در نیم فصل اول بر خلاف فصل گذشته، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و حالا همه فوتسالی‌ها در قم انتظار دارند این تیم در 13 بازی آتی خود عملکردی به مراتب بهتر از دور رفت داشته باشد.

در حالی که در بالای جدول رده‌بندی تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز بود، در انتهای جدول رده‌بندی نیز سه تیم راه ساری، زمزم اصفهان و عملیات غیرصنعتی ماهشهر برای فرار از جمع فانوس به دست‌ها تلاش می‌کنند و فعلا تیم ماهان تندیس حاشیه امنیت دارد، اما این تیم باید به دنبال کاهش اختلاف خود با تیم‌های بالای جدول و افزایش فاصله با قعرنشین‌ها باشد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته سیزدهم و پایانی از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه مقابل منصوری قرچک قرار گرفت و با دو گل به این تیم باخت تا نیم فصل اول را با کسب رتبه نهمی به پایان برساند.

این بازی در حالی با برتری دو بر صفر میزبان به پایان رسید که تیم فوتسال ماهان تندیس قم بدین ترتیب هفت بازی از 13 مسابقه نیم فصل خود را باخت و با کسب پنج پیروزی و یک تساوی به همراه هفت باخت 16 امتیازی باقی مانده و باید در هفته اول دور برگشت روز پنجشنبه پنجم دی ماه در سالن فجر ساوه به میهمانی شاگردان سیدمهدی ابطحی در تیم فوتسال شهرداری ساوه برود.

در شرایط فعلی جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال ماهان تندیس قم با 16 امتیاز در رده نهم است و بعد از بازی خارج از خانه هفته چهاردهم در روز پنجم دی ماه با تیم شهرداری ساوه، در خانه پذیرای تیم زمزم اصفهان خواهد بود و سپس راهی اهواز می‌شود تا در مقابل تیم حفاری این شهر قرار گیرد.

ماهان تندیس قم در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال در هفت بازی خانگی و شش بازی خارج از خانه به میدان رفت که در بازی‌های خانگی چهار باخت و سه پیروزی و در دیدارهای خارج از خانه نیز سه باخت، یک تساوی و دو پیروزی به دست آورد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول