اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

برای سازندگی کشور از جناح‌بازی بپرهیزیم

استاندار کرمان گفت: برای سازندگی کشور باید از جناح‌بازی‌ها بپرهیزیم.

برای سازندگی کشور از جناح‌بازی بپرهیزیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علیرضا رزم‌حسینی امشب در دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اعضای شوراهای شهر و روستای رفسنجان و انار، اظهار داشت: برای پیشرفت باید از افراط و تفریط بپرهیزیم، زیرا افراط و تفریط ما را به بدبختی می‌رساند، این سیاست‌زدگی و سیاست‌کاری بعد از 35 سال کافی است و نیاز به عزم جدی برای کار، آبادانی و تلاش و خدمت داریم.

وی افزود: مردم به برکت خون شهدا در صحنه‌ها حضور دارند، جنگ را در هشت سال در بدترین شرایط بدون اسلحه به پایان رساندند و در شأن مردم نیست که مستمری‌بگیر دولت باشند، چرا با یارانه مردم را تحقیر می‌کنیم در یکی از شهرستان‌های جنوبی کرمان مردم 60 میلیارد تومان یارانه دریافت می‌کنند، اما پروژ‌ه‌های عمرانی آن 20 میلیارد تومان است.

استاندار کرمان تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و طبق قانون رهبر در رأس این نظام قرار دارد و کارهای اقتصادی باید در رأس امور کشور باشد و دیدگاه‌ها باید تغییر کند، مشکلات به دست مردم حل می‌شود.

رزم‌حسینی با بیان اینکه اشکالات سیستم دولت باید حل شود، عنوان کرد: یک‌پارچگی و تعهد یکی از راه‌های حل مشکلات است از خواسته‌های شخصی باید برای خدا بگذریم، معیار خدمت است نه گروه‌های سیاسی، ما در حال حاضر 2 هزار تحصیل کرده، بیکار در استان داریم که یک معضل است.

وی تصریح کرد: کویر می‌تواند، فرصتی باشد حتی در دنیا مطرح شود، اما اکنون تبدیل به تهدید شده و اتوبان مواد مخدر برای تهدید فرزندان شده است.

استاندار کرمان ابراز داشت: رفسنجان که درآمد آن از پسته است نیز مشکلات زیادی دارد، بخش عظیمی از سرمایه‌های آن به خارج استان کرمان و بخش عظیم‌تر آن به خارج از کشور می‌رود.

رزم‌حسینی تأکید کرد: باید به بخش خصوصی بها داد و برای آن فرش قرمز پهن کرد، بخش خصوصی یعنی ایجاد کار و درآمد و اگر اقتصاد درست می‌شود، دین خانواده‌های درست می‌شود.

وی عنوان کرد: وجود تعداد زیادی افغانی در رفسنجان بیکاری به وجود آورده، افاغنه باید برگردند، زیرا در همه جا دخالت می‌کنند و حتی در تجارت پسته هم وارد شدند.

استاندار کرمان با بیان اینکه دولت منابع مالی ندارد، بیان داشت: 3 هزار و 700 پروژه نیمه‌تمام در استان کرمان داریم که اگر بخواهیم، پیشرفت کنیم باید به بخش خصوصی واگذار کنیم.

رزم‌حسینی در پایان متذکر شد: انتظار داریم برای سازندگی کشور از تمام ظرفیت‌ها استفاده و از جناح‌بازی بپرهیزیم.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول