اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

اتحاد مردم ایران اجازه نمی‌دهد خللی در روحیه آنها ایجاد شود

فرماندار بیرجند گفت: اتحاد مردم ایران اجازه نمی‌دهد خللی در روحیه آنها ایجاد شود.

اتحاد مردم ایران اجازه نمی‌دهد خللی در روحیه آنها ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی سه‌شنبه شب در جمع اهالی روستای دل‌آباد اظهار داشت: مردمان روستا افرادی خون‌گرم، متدین و ولایت‌مدار هستند.

فرماندار بیرجند در ارتباط با مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در این منطقه قول پیگیری داد و افزود: مکاتبات لازم را با مخابرات انجام می‌دهیم تا این مشکل که با توجه به جمعیت روستا نیاز مبرم مردم است رفع شود.

وی با اشاره به وجود تحریم‌ها، تورم و مشکلات موجود، اذعان داشت: این علت سبب اختصاص اعتبارات کم به مناطق شده است که نباید مردم را تحت تاثیر منفی خود قرار دهد.

فرماندار بیرجند با اشاره به حماسه 24 خردادماه امسال، یادآور شد: مردم ایران با خلق حماسه‌ای با مشارکت حداکثری خود و ثبت رکورد در همه زمینه‌های انتخابات، بالاترین ضربه را به دشمنان وارد کردند که این خود حماسه سیاسی بود.

تناکی ادامه داد: در تمام دولت‌های پس از انقلاب تلاش شده است تا وابستگی به صادرات نفت به حداقل برسد و هرساله شاهد پیشرفت‌هایی در این زمینه بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله در آینده اقتصاد بدون نفت را تجربه می‌کنیم که این خود جهشی بزرگ در اقتصاد ایران خواهد بود.

فرماندار بیرجند با اشاره به حضور همگانی مردم و اتحاد آنها با یکدیگر خاطرنشان کرد: اکنون شاهد بزرگترین مانور راهپیمایی دنیا هستیم.

تناکی ادامه داد: راهپیمایی بزرگ جهان تشیع از نجف تا کربلا به پیروی از اباعبدالله‌الحسین در حال انجام است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود 30 میلیون نفر در این حرکت خودجوش به عشق امام حسین‌(ع) با پای برهنه صدها کیلومتر راه را طی کنند.

این مسئول در بیرجند متذکر شد: وحدت و اتحاد مردم شریف ما اجازه نمی‌دهد تحریم‌های دشمن خللی در روحیه وی ایجاد کند بلکه روز به روز شاهد ناامیدی بیشتر استکبار و دشمن هستیم.

هدف دشمن از تحریم‌ها کم کردن عمران در کشور

تناکی تا‌کید کرد: روستاییان هم به عنوان قشری زحمت‌کش و متدین باید تلاش کنند اگر با کمبود اعتبارات مواجه هستیم با همت و تلاش خودشان روستا را روز به روز آبادتر و شکوفاتر کنند.

وی اضافه کرد: هدف دشمن از تحریم‌ها، کم کردن عمران کشور ماست پس همت نشان دهید و دست از تلاش و کوشش خود برندارید.

لازم به ذکر است در پایان مراسم فرماندار قول مساعد داد تا پیگیر مشکلات اهالی روستا بوده و انجام مکاتبات لازم با دستگاه‌های مربوطه مشکل پوشش تلفن همراه، ساخت خانه عالم، تعمیر قنات، تعمیر دیوار ساحلی و ... را رفع کند.

انتهای پیام/69017/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول