اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میرجاوه:

هدایت سرمایه‌گذاران به سمت تولید ایجاد اشتغال را در پی دارد

فرماندار میرجاوه گفت: هدایت سرمایه‌گذاران به سمت تولید، ایجاد اشتغال را در شهرستان میرجاوه در پی دارد.

هدایت سرمایه‌گذاران به سمت تولید ایجاد اشتغال را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میرجاوه، غلامرضا گنجی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال میرجاوه در فرمانداری این شهرستان با اشاره به سهمیه تعهد اشتغال در شهرستان میرجاوه، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان میرجاوه باید تلاش کنند و برای اشتغالزایی، خود را موظف بدانند و از همه ظرفیت‌های شهرستان در این راستا استفاده کنند تا به طور اساسی مشکل اشتغال در شهرستان را برطرف شود.

فرماندار میرجاوه اشتغال در این شهرستان را با توجه به اطلاعات و آمار بیکاران موجود و سرمایه‌داران و ظرفیت‌های کم‌نظیری که در شهرستان وجود دارد از وظایف این کارگروه دانست.

این مسئول، تشکیل میز سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه‌گذاران به سمت تولید و اشتغال پایدار در این شهرستان را یکی از راه‌های ایجاد اشتغال بیان کرد.

وی در این جلسه ضمن ذکر این نکته که اشتغال سبب تامین نیازهای روحی، عاطفی و روانی فرد می‎شود، هویت اجتماعی به فرد می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی در افراد را بالا می‌برد، بیان داشت: معضل بیکاری یکی از مشکلات موجود در جامعه است و توجه هرچه بیشتر به موضوع اشتغال در جامعه می‌تواند منجر به افزایش سطح رفاه عمومی و توسعه همه جانبه در جامعه شود.

گنجی در پایان خواستار مستقر شدن صندوق مهر امام رضا(ع) در میرجاوه شد.

مسئول صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان زاهدان و میرجاوه نیز در ادامه مراسم اذعان داشت: از ابتدای سال جاری به 375 نفر وام خود اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 60 میلیون تومان پرداخت شده است.

در پایان هر یک از مسئولان ادارات به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات و همچنین به تعداد تعهد ایجاد اشتغال در ادارات مورد نظر خود پرداختند.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول