اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم خوسف در مجلس شورای اسلامی

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خوسف برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خوسف با حضور مسئولان استانی و به ویژه نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خوسف برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، پیش از ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خوسف با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار خوسف ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خوسف اظهار داشت: مانورهای زلزله و امداد و نجات در سطح شهرستان با وجود کمبود امکانات در سطح بسیار عالی و شهرستانی با برنامه‌ریزی دقیق و به موقع برگزار شد.

مهدی فرجامی‌فرد گفت: اکنون با فرا رسیدن فصل زمستان نیازمند آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های بحران شهرستان از جمله هلال احمر، اورژانس، راه و شهرسازی، پلیس‌راه و شهرداری برای مقابله با حوادث و بحران احتمالی فصل زمستان هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله در سطح شهرستان طی سال‌های گذشته، همه دستگاه های اجرایی باید تدابیر لازم را اتخاذ و امکانات مورد نیاز خود را در این فصل تامین کنند.

فرماندار خوسف خواستار اطلاع‌رسانی به موقع از وضعیت جوی شهرستان به مردم شد و افزود: اطلاع به موقع مردم به ویژه کشاورزان و دامداران از وضعیت جوی از جمله کاهش شدید دما و یخبندان و اتخاذ تدابیر لازم سبب کاهش خسارات و تلفات می‌شود.

فرجامی‌فرد با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف نفت و گاز و بیان این‌که هنوز بسیاری از روستاهای سطح شهرستان از نعمت گاز برخوردار نیستند، تصریح کرد: روستاییان نگران تامین نفت مورد نیاز خود نباشند، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و هیچ مشکلی در بحث توزیع نفت در روستاها نداریم.

انتهای پیام/69020/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول