اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خواستار شد

افزایش بازرسی و جلوگیری از گران‌فروشی اصناف خوسف

فرماندار خوسف از راه‌اندازی سامانه 124 در شهرستان خوسف خبر داد و خواستار افزایش بازرسی از اصناف و نظارت دقیق به منظور کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی شد.

افزایش بازرسی و جلوگیری از گران‌فروشی اصناف خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‌فرد پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: کمیسیون تنظیم بازار در بحث تهیه کالاهای اساسی مردم در سطح شهرستان نقش بسیار مهمی دارد.

وی از اعضای کمیسیون خواست با اتخاذ تدابیر لازم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مردم دغدغه تامین کالاهای مصرفی خود را به ویژه در مناسبت‌ها که تقاضا افزایش می‌یابد نداشته باشند.

فرماندار خوسف با اشاره به نگاه شهرستانی در بحث توزیع کالاهای اساسی سهمیه شهرستان، گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که سهمیه شهرستان به‌طور کامل جذب و به طور عادلانه در سراسر شهرستان توزیع شود.

فرجامی‌فرد وجود سردخانه در خوسف را یکی از ضروریت‌های شهرستان برشمرد و افزود: آماده ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران برای احداث سردخانه در شهرک صنعتی خوسف هستیم چراکه با وجود سردخانه می‌توان تمام سهمیه شهرستان را یک‌جا جذب و سپس به طور مستمر توزیع کرد.

وی ادامه داد: با توجه به وسعت شهرستان، یکی دیگر از مشکلات توزیع کالاهای اساسی عدم وجود ماشین یخچال‌دار برای انتقال مواد گوشتی و پروتئینی به روستاهای دوردست است که امیدواریم با ارائه تسهیلات به متقاضیان این مشکل نیز به زودی برطرف شود.

فرماندار خوسف تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات توزیع کالاهای اساسی، رغبت پایین توزیع‌کنندگان برای دریافت این اقلام است چراکه با توجه به هزینه خرید و حمل و نقل، فروش آن سودآوری چندانی برای توزیع‌کنندگان ندارد.

فرجامی‌فرد در بحث تامین میوه شب یلدا اذعان داشت: مردم به هیچ عنوان نگران تامین شب یلدا نباشند زیرا خوسف شهر تولیدی و  یکی از قطب‌های کشاورزی در استان به شمار می‌رود و پیش‌بینی لازم برای جذب تمامی سهمیه میوه شب یلدای شهرستان انجام شده است.

وی از راه‌اندازی سامانه 124 در شهرستان خوسف خبر داد و ضمن انتقاد از اداره کل تعزیرات حکومتی به دلیل عدم حضور در جلسات و اجرای مصوبات این کمیسیون، خواستار افزایش بازرسی از اصناف و نظارت دقیق به منظور کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی شد.

فرماندار خوسف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح نمایشگاه بهاره خوسف در سال گذشته و استقبال خوب مردم اظهار داشت: با توجه به مدت سه ماهه باقی‌مانده تا پایان سال، از هم‌اکنون مجمع امور صنفی و اداره صنعت معدن و تجارت خوسف با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه برگزاری مطلوب نمایشگاه بهاره را برای رفع دغدغه تامین کالاهای اساسی شب عید مردم فراهم کنند.

فرجامی‌فرد متذکر شد: براساس مصوبات جلسات قبلی، شهرداری واگذاری زمین در مجتمع دامپروری خوسف را به منظور احداث کشتارگاه دام سبک شهرستان خوسف پیگیری کند.

انتهای پیام/69020/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول