اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

‌شورای شهر اردبیل طرح‌های خوبی ‌برای رفع مشکلات مواد مخدر دارد

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ‌‌شورای شهر اردبیل طرح‌های خوبی ‌برای رفع مشکلات مواد مخدر دارد.

‌شورای شهر اردبیل طرح‌های خوبی ‌برای رفع مشکلات مواد مخدر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد رضا سرداری صبح امروز در هجدهمین جلسه شورای شهر اردبیل در دور چهارم اظهار داشت: اگر امروز رئیس جمهور آمریکا و برخی از سران این کشور سخن از عهدشکنی و رفتاری خلاف توافق ژنو انجام می‌دهند به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن فضای سنگین هجمه‌های مقامات رژیم صهیونیستی است که همیشه با انقلاب و اسلام کینه و عداوت دیرین داشته‌اند.

وی یادآور شد: آمریکا بیشتر از آنکه منافع رژیم صهیونیستی را مورد نظر و ملاک کار قرار دهد بهتر است منافع ملت خود را ببیند و بیشتر از این آبروی خود را در مجامع جهانی و بین‌المللی از بین نبرد.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: اوباما خود به صراحت اذعان کرده است که اگر قادر بود پیچ و مهره انرژی هسته‌ای ایران را از کار می‌انداخت اما از این حرکت ناتوان است که این خود ناتوانی و عجز غرب را می‌رساند که در برابر قدرت هسته‌ای ایران که امروز بومی شده است یارای مقابله ندارند و تنها به برخی یاوه‌گویی روی آورده‌اند.

سرداری تاکید کرد: در مذاکرات ژنو غرب با اذعان به این پیشرفت‌ها در برابر ملت ایران زانو زده است و همانگونه که پذیرش قطعنامه 598 در پایان جنگ تحمیلی افتخار و عزتی برای ملت ایران شد توافق ژنو بزرگترین قدرت‌نمایی سیاسی و بین‌المللی ایران بود که به دنیا نشان داد که ملت ایران پیروز صحنه نبرد 20 ساله اخیر بوده است.

وی با تبریک این موفقیت‌ها به مقام معظم رهبری این اقتدار را نشانه اعتلا و افزایش وزن سیاسی ایران در عرصه جهانی و بین‌المللی توصیف کرد و افزود: ما خوشحال هستیم که این عظمت و شکوه نصیب ملت ایران شده است.

رئیس شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل مواد مخدر و تلاش غرب برای به انحراف کشیدن جوانانمان از این طریق بیان داشت: بر اساس برخی آمارها 3 میلیون نفر در کشور گرفتار مواد مخدر هستند که برای حل این مشکل باید به یک کار جمعی و گروهی با تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی و ارزشی دست بزنیم تا با دست به دست هم دادن نهادهای فرهنگی و امنیتی این مشکل و دامنه گرفتاری‌های بعد از آن که به نهاد خانواده لطمه می‌زند برطرف شود.

سرداری تصریح کرد: مواد مخدر و گرایش به مواد افیونی به جد جوانان و خانواده‌های ما را تهدید می‌کند و بهتر است مراقبت‌های لازم با اقدامات پیشگیرانه و مقابله مدنظر قرار گیرد تا این معضلات و مشکلات برطرف شود.

وی یادآور شد: شورا با حضور در جلسات ستاد مبارزه با مواد مخدر در چارچوب اختیارات و توانمندی‌های خود آماده مشارکت در حل این مشکلات و معضلات است و در این زمینه طرح‌هایی خوبی نیز از سوی اعضا مطرح شده که در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود انتصاب اسفندیار هوشیار را به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به عنوان یک مسئولیت اخروی و اعتقادی و همچنین انتصاب ذکی‌الله خوشبخت دیگر عضو شورای شهر را به عنوان نماینده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان اردبیل تبریک گفت.

انتهای پیام/62004/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول