اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی خبر داد

تشریح وظایف ثبت احوال در بین دانش‌آموزان ارومیه

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: با حضور در یکی از مدارس شهرستان ارومیه وظایف ثبت احوال را تشریح خواهم کرد.

تشریح وظایف ثبت احوال در بین دانش‌آموزان ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز محمد جوان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: روز سوم دی‌ماه به عنوان روز ثبت احوال در تاریخ کشورمان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته ثبت احوال، تصریح کرد: اداره‌کل ثبت احوال آذربایجان غربی در هفته ثبت احوال که از یک دی ماه تا هفتم دی ادامه دارد، برنامه‌های مختلفی برای اجرا در نظر گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی ابراز داشت: روز اول هفته ثبت احوال با عنوان ثبت احوال و فرهنگ‌سازی نام‌گذاری شده است.

جوان با اشاره به اقداماتی که در سطح کشور و آذربایجان غربی در ارتباط با ادغام اسناد سجلی انجام شده است، خاطرنشان کرد: روز دوم این هفته ادغام اسناد هویتی نام گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی متذکر شد: تولید و انتشار آمارهای خام جمعیتی در مقاطع مختلف سنی، ثبت احوال و دولت الکترونیک، ثبت احوال و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ثبت احوال و نظام شناسایی جامعه ایرانیان به ترتیب نام‌گذاری روزهای چهارم تا هفتم هفته ثبت احوال هستند.

وی به مصاحبه مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ارومیه و مهاباد اشاره کرد و اذعان داشت: این مصاحبه‌ها در طول هفته ثبت احوال انجام خواهند شد.

جوان از حضور مدیرکل و کارکنان ثبت احوال آذربایجان غربی در مزار شهدا در اولین روز از گرامیداشت هفته ثبت احوال خبر داد و یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ائمه جمعه و جماعت ارومیه و شهرستان‌های استان و استاندار آذربایجان غربی در راستای تبیین اهداف سازمان ثبت احوال از جمله سایر برنامه‌های این اداره کل در هفته ثبت احوال است.

وی با بیان اینکه فردا من به همراه کارکنان اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی در نماز جمعه حاضر خواهیم شد، خاطرنشان کرد: بنده پیش از خطبه‌های نماز جمعه در ارتباط با اهداف سازمان ثبت احوال سخنرانی خواهم کرد.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی اضافه کرد: مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال با حضور مدیران ثبت احوال آذربایجان غربی، بخش‌های غیر دولتی، پیشخوان دفاتر، امام جمعه ارومیه، استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: بنده و معاونین اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی با حضور در یکی از مدارس شهرستان ارومیه که از سوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تعیین می‌شود، وظایف ثبت احوال را تشریح خواهیم کرد.

انتهای پیام/61010/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول