اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران خبر داد

جذب بسکتبالیست لیگ برتری در تیم کاله

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران از جذب و عقد قرارداد با محمدرضا قربانی بسکتبالیست لیگ برتری برای تقویت ترکیب تیم بسکتبال کاله مازندران خبر داد.

جذب بسکتبالیست لیگ برتری در تیم کاله

علی سارنگ امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل از عقد قرارداد با محمدرضا قربانی بسکتبالیست لیگ برتری در تیم بسکتبال کاله مازندران خبر داد.

وی بیان داشت: این بسکتبالیست مازندرانی کارنامه خوبی در رشته ورزشی بسکتبال دارد و برای تقویت ترکیب تیم در ادامه مسابقات او را به خدمت گرفتیم.

سارنگ با اشاره به شکست‌های گذشته کاله مازندران در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: تعدادی از بسکتبالیست‌های این تیم در بازی‌های گذشته در کمند مصدومیت به سر می‌برند و این امر باعث شد تا نتایج مطلوبی را کسب نکنیم.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران با اعلام اینکه اگر چه قربانی در پست گارد راس و گارد دوم تخصص دارد ولی می‌تواند در همه پست‌های زمین به کمک ما بیاید،اذعان داشت: این بازیکن در تیم ملی جوانان عضویت داشت، در گذشته نیز در تیم‌های لیگ برتری بسکتبال همانند بیم مازندران و AS شیراز توپ زده و فصل گذشته نیز در تیم لیگ برتری همیاری زنجان بازی کرده است.

سارنگ ابراز امیدواری کرد: تیم بسکتبال کاله مازندران که مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته است امسال بتواند در ادامه لیک دسته یک نتایج مطلوبی را رقم بزند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول