اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار فیروزآباد تاکید کرد

پیشگیری از فساد در چرخه توزیع شیر مدارس فیروزآباد

فرماندار فیروزآباد گفت: در اجرای طرح توزیع شیر در مدارس باید اقدامات به‌گونه‌ای صورت گیرد تا از فساد آن در چرخه توزیع جلوگیری شود و موجب تبعات دیگر نشود.

پیشگیری از فساد در چرخه توزیع شیر مدارس فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزآباد برگزار شد با اشاره به اهمیت بهداشت مواد غذایی از تولید تا مصرف اظهار داشت: وجود جامعه سالم در گرو افراد سالم و سالم بودن افراد نیز در گرو تغذیه مناسب و رعایت اصول بهداشتی و محیطی است.

وی افزود: در دنیای امروز جامعه‌ای را توسعه یافته می‌دانند که دارای افرادی سالم، پرنشاط و شاداب باشد.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: در واقع سلامتی افراد هر جامعه به عنوان زیرساخت توسعه آن اجتماع قلمداد می‌شود.

بهمنی اضافه کرد: مقوله سلامت و بهداشت مواد غذایی باید به صورت جدی مورد توجه مسئولان نظام سلامت قرار گیرد و دستیابی به آن نیز وظیفه‌ای فرابخشی است که همگان در قبال آن مسئول هستند.

وی با اشاره به وظیفه خطیر شبکه بهداشت و درمان، جهادکشاورزی و سازمان ملی استاندارد در پروسه تولید، نظارت، ایمنی و نگهداری مواد غذایی بهداشتی بیان داشت: امروز تغییر شیوه‌های سبک زندگی و تغییر الگوی مصرف و ورود غذاهای آماده و آلودگی‌های محیطی سلامت انسان‌ها را به مخاطره انداخته است.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد گفت: نیاز به یک برنامه‌ریزی منسجم و آموزش همگانی در راستای مقابله با این پدیده خطرناک هستیم.

بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توزیع شیر در مدارس خاطرنشان کرد: توزیع شیر در مدارس یکی از برنامه‌های بسیار هوشمندانه و به نوعی آینده‌نگری برای داشتن نسلی سالم و سرزنده و پویا است.‌

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: یکی از اهداف این طرح افزایش سطح سلامت و بهداشت نسل کودک و نوجوان است که خود باعث افزایش سلامت جامعه و جلوگیری از امراض مختلف و هزینه‌های فراوان دولت در بخش درمان می‌شود.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: در اجرای طرح توزیع شیر در مدارس باید اقدامات به‌گونه‌ای صورت گیرد تا از فساد آن در چرخه توزیع جلوگیری شود و موجب تبعات دیگر نشود.

انتهای پیام/2448/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول