اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی در هفته دوم

ماهان تندیس قم صدرنشین فوتبال بانوان کشور شد

تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم با کسب دومین پیروزی خود در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

ماهان تندیس قم صدرنشین فوتبال بانوان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که همه توجه فوتبال‌دوستان قمی به دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود، تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم به مصاف فیروزآباد شیراز رفت و دومین پیروزی خود را کسب کرد.

این مسابقه حساس برای تیم بانوان ماهان تندیس قم نخستین دیدار خارج از خانه این تیم در لیگ دسته یک فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور بود و طی آن شاگردان آمنه رسولی در میهمانی تیم بانوان فیروزآباد شیراز به میدان رفته و با اختلاف سه گل پیروز شدند.

در این دیدار که به میزبانی تیم فوتبال بانوان فیروزآباد شیراز به انجام رسید، فوتبالیست‌های ماهان تندیس قم فراتر از انتظار ظاهر شدند و در حالی که از پیروزی در هفته نخست رقابت‌ها روحیه خوبی داشتند برای میزبان حرفی برای گفتن باقی نگذاشتند.

شاگردان رسولی در تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در این دیدار شمشیر را از رو بسته بودند و در حالی که در خانه حریف بازی می‌کردند همچون بازی هفته نخست برابر دادگر کرمان یک بازی کاملاً جذاب و تماشایی همراه با گل‌های زیاد را به نمایش گذاشتند.

در این دیدار تیم بانوان ماهان تندیس قم توانست با نتیجه جالب توجه 4 بر یک تیم فوتبال بانوان فیروزآباد شیراز را شکست داده و به این ترتیب با کسب شش امتیاز از دو پیروزی متوالی در صدر جدول رده‌بندی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور قرار بگیرد.

در این دیدار برای تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم سمیه رمضانی موفق به زدن دو گل شد، ضمن اینکه زهرا فتاحی و آزاده قمری نیز هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا به این ترتیب ماهان تندیس قم با بهترین عملکرد در حال حاضر صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور باشد.

البته دور رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتبال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور سه‌شنبه هفته قبل یعنی بیست و ششم آذرماه پیگیری شد و تیم‌های مدعی قهرمانی در حالی به میدان رفتند که تیم بانوان ماهان تندیس قم به دلیل برخورد با قرعه استراحت بازی نداشت.

در رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور قرار بود پنج تیم حضور داشته باشند اما دو تیم از این جمع انصراف داده‌اند و در حال حاضر تنها سه تیم در لیگ حضور دارند و بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت انجام می‌دهند تا دو تیم به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول