اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان حفاظت محیط زیست:

‫دستگاه‌های اجرایی قزوین در رفع مشکلات محیط زیست هماهنگ عمل کنند‬

معاون پشتیبانی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ‫دستگاه‌های اجرایی استان در رفع مشکلات محیط زیست هماهنگ عمل کنند‬.

‫دستگاه‌های اجرایی قزوین در رفع مشکلات محیط زیست هماهنگ عمل کنند‬

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمحمد مجابی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: از دیرباز دیدگاه مثبتی در مورد محیط زیست در فرهنگ ایران وجود داشت که با ورود اسلام به ایران این دیدگاه تقویت پیدا کرد.

وی افزود: در حفظ و نگهداری محیط زیست پیرامون خود همه ما باید تلاش کنیم و با همت مضاعف و رعایت عدالت بین نسلی، محیط زیست سالمی را به آیندگان تحویل دهیم.

معاون پشتیبانی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه شهر قزوین یکی از شهرهای خوب و تأثیرگذار کشور است، بیان کرد: استان قزوین با وجود کارخانجات صنعتی، از آب و هوا و محیط زیست خوبی برخوردار است. در گذشته به دلیل وجود باغستان‌ها در اطراف شهر قزوین فواید زیادی عاید شهر قزوین می‌شد که جلوگیری از بروز سیلاب یکی از آن موارد است.

این مسئول عنوان کرد: امروز به دلیل تخریب قسمت‌هایی از آن مشکلاتی در حوزه محیط زیست به وجود آمده است که باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان از افزایش این مشکلات جلوگیری شود.

معاون پشتیبانی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همان گونه که مدیر کل سابق اداره کل محیط زیست استان با استاندار و صاحبان صنایع در استان قزوین همکاری نزدیکی داشت، مدیرکل جدید محیط زیست نیز این ارتباط را با استاندار و صاحبان صنایع برقرار کند.

مجابی با اشاره به سوابق مدیرکل جدید محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: صدرالدین علیپور فرزند شهید محیط‌بان است که علاقه زیادی به محیط زیست دارد. امیدواریم وی با سوابق درخشانی که دارد، با هماهنگی مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های خود را به بهترین نحو در استان اجرایی کند.

مدیرکل جدید محیط زیست استان قزوین نیز در این دیدار گفت: امروز باید توجه بیشتری به محیط زیست شود.

صدرالدین علیپور افزود: مدیرکل سابق محیط زیست استان قزوین با همکاری دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی توانسته گام‌های ارزشمندی در راستای حفاظت از محیط زیست استان بردارد. من نیز امیدوارم در ادامه راه مدیران سابق که در این زمینه زحمات زیادی را متحمل شدند، بتوانم این بار سنگین را به مقصد نهایی برسانم.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول