اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جواد شیرزاد:

2 پنالتی نفت گچساران در بازی با ایرانجوان گم شد/ منتظر صدرنشینی نفت باشید

بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در بازی با ایرانجوان دو پنالتی به نفع تیم ما گرفته نشد.

2 پنالتی نفت گچساران در بازی با ایرانجوان گم شد/ منتظر صدرنشینی نفت باشید

جواد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که تیم نفت گچساران می‌توانست در بازی با ایرانجوان بوشهر برنده بازی باشد، اظهار کرد: بازی سختی را برگزار کردیم و همه دیدند که تیم ما کاملاً بر زمین و توپ مسلط بود.

بازیکن سابق تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ادامه داد: با توجه به این‌که در تیم‌های بزرگی در گذشته بازی کرده‌ام و هواداران فوتبالی را خوب می‌شناسم باید گفت که در گچساران؛ هواداران فوتبال را خوب می‌فهمند و از درک فوتبالی بالایی برخوردار هستند.

وی حضور بیش از 5 هزار تماشاگر را در این بازی موهبتی بزرگ برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و شهر گچساران دانست و گفت: از حضور این همه تماشاگر و هوادار در روز بازی با ایرانجوان شوکه شدم.

بازیکن شمالی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ابراز داشت: داور در این بازی می‌توانست دو پنالتی برای تیم نفت بگیرد که این‌گونه نشد هر چند که باید آن را به پای اشتباهات گذاشت و این هم جزئی از فوتبال است و نمی‌توان بر آن خرده گرفت.

شیرزاد محروم شدن دو بازیکن خوب این تیم در این بازی را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و افزود: این بازیکنان را برای بازی آینده نخواهیم داشت که تیم ممکن است با مشکل مواجه شود.

مدافع سابق استقلال تهران از استحکام خوب خط دفاعی نفت گچساران در این روز سخن به میان آورد و گفت: در کل هماهنگی میان خطوط تیم در حال برقراری است و روز به روز به روزهای آرمانی خود نزدیک می‌شویم.

شیرزاد تیم‌های پیکان و نفت مسجد سلیمان و حتی مس رفسنجان را به اضافه ایرانجوان از رقیبان اصلی تیم نفت و گاز گچساران برای ادامه رقابت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم با شرایطی که وجود دارد تیم ما بهتر از سایر رقیبان در آینده نتیجه بگیرد.

بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از وجود انگیزه بالا در میان بازیکنان و کادر فنی تیم خبر داد و یادآور شد: اگر این انگیزه همین‌گونه تا انتها وجود داشته باشد شک نکنید که تیم ما در میان سایر رقیبان برای حضور در رده‌های بالاتر حرف اول را خواهد زد.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول