اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان نیم فصل نخست بسکتبال

قهرمان فصل گذشته لیگ یک بسکتبال در رده هفتم ایستاد

با پایان نیم فصل نخست لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران تیم قهرمان فصل گذشته این مسابقات با کسب 16 امتیاز در رده هفتم جدول 12 تیمی این مسابقات ایستاد.

قهرمان فصل گذشته لیگ یک بسکتبال در رده هفتم ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال برخلاف سال‌های گذشته با شرکت 12 تیم در یک گروه دنبال می‌شود که به مراتب با کمتر شدن تعداد تیم‌ها، رقابت‌ها سنگین‌تر شده است.

تیم‌های مانیزان کرمانشاه، شیمی درسلف تهران، شهرداری تبریز، کوشای البرز، سولن بهشت هیرکان گلستان، پالایش نفت آبادان، نفت امیدیه، پتروشیمی بندرامام، کاله مازندران، طرح مسکن ثامن، وحدت آریا تهران و صنعت مس کرمان تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.

کاله مازندران امسال با مربیگری علی سارنگ و ترکیب جوان و بومی خود نتوانست در نیم فصل نخست درخشش سال گذشته را داشته باشد و حتی در برخی مواقع شکست سریالی این تیم حاشیه امنیت را از نماینده مازندران می‌ربود.

این تیم حتی در آخرین دیدار دور نخست لیگ دسته یک مقابل بسکتبالیست‌های مانیزان کرمانشاه نیز تن به شکست داد و با نتیجه نزدیک 73 بر 71 متحمل شکستی خارج از خانه شد.

نماینده کرمانشاه نیز با این پیروزی، تعداد بردهای خود را به عدد شش رساند تا با کسب 17 امتیاز در رده پنجم جدول جای گیرد.

کاله مازندران که همانند سال‌های قبل دیدارهای خانگی خود را در سالن سرپوشیده سردار شهید سجودی بابل دنبال می‌کند هم‌اکنون با پشت سر گذاشتن 11 بازی، با کسب پنج پیروزی و شش شکست در جدول مسابقات 16 امتیازی بوده و مکان هفتم را از آن خود کرده است.

این تیم در نخستین بازی دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور جمعه هفته جاری مهمان مسکن ثامن مشهد است.

همچنین کاله مازندران توانست در دور رفت این تیم خراسان رضوی را با شکست بدرقه کند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول