اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم:

6 بازی مرحله چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در قم برگزار می‌شود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم از برگزاری 6 مسابقه مهم مرحله چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم خبر داد.

6 بازی مرحله چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در قم برگزار می‌شود

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برنامه بازی‌های مرحله چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مشخص شده است و تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی روزهای پایانی هفته در 6 مسابقه مهم به میزبانی باشگاه ایثار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه از سوی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، زمان بازی‌های مرحله پایانی مسابقات گروه دوم لیگ بسکتبال با ویلچر برای تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی مشخص شده، ابراز داشت: تیم‌ها تا عصر فردا وارد قم می‌شوند و از صبح روز پنجشنبه کار خود را در این مرحله آغاز می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان رقابت‌های مرحله پایانی از دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور 19 و 20 دی در سالن ورزشی شهید رضائیان شهر مقدس قم به انجام خواهد رسید.

وی بیان کرد: در این گروه هم‌اکنون تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از 9 مسابقه خود با کسب پنج پیروزی و چهار باخت، 626 گل زده، 602 گل خورده، تفاضل گل به اضافه 26 در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است و دو رقیب جدی یعنی نمایندگان مرکزی و زنجان را در کنار خود دارد.

خوشرفتار افزود: همچنین تیم بسکتبال با ویلچر همیاری زنجان با شرایطی مشابه با تیم ایثار قم در مکان دوم جدول رده‌بندی این گروه جای گرفته است اما این تیم با 572 گل زده و 562 گل خورده و تفاضل گل به اضافه 10 به دلیل تفاوت در تفاضل گل پائین‌تر قرار دارد.

وی یاد آور شد: تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی نیز با 14 امتیاز در مکان سوم جای دارد اما این تیم که با 631 گل زده بهترین خط حمله گروه دوم را در اختیار دارد، 633 گل نیز دریافت کرده و با تفاضل گل منفی دو در مکان سوم جدول ایستاده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم بیان داشت: تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل نیز در این گروه با کسب سه پیروزی و 6 باخت، 514 گل زده، 546 گل خورده، تفاضل گل منفی 32 و 12 امتیاز در مکان چهارم جای دارد.

صبح پنجشنبه 19 دی ماه:

ساعت 9: همیاری زنجان – شهرداری آمل

ساعت 11: ایثار قم – هیئت مرکزی

عصر پنجشنبه 19 دی ماه:

ساعت 17: همیاری زنجان – هیئت مرکزی

ساعت 19: ایثار قم – شهرداری آمل

صبح جمعه 20 دی ماه:

ساعت 9: هیئت مرکزی – شهرداری آمل

ساعت 11: ایثار قم – همیاری زنجان

انتهای پیام/2258/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول