اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

تمام محورهای حوزه استحفاظی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان باز است

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تمام محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل باز و تردد انجام می‌گیرد و کارکنان راهداری مشغول خدمت‌رسانی و حفظ و حراست و نگهداری محورها هستند.

تمام محورهای حوزه استحفاظی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل باقرنیا اظهار داشت: از اول دی ماه با شروع فصل سرما راهداران در حوزه استحفاظی مشغول به خدمت بوده، اما از روز گذشته با بارش برف و باران حضور فعال‌تری داشته و با کمک و همکاری منابع انسانی و بکارگیری ماشین آلات راهداری مشغول خدمت رسانی به هموطنان است.

وی از آمادگی کامل عوامل و تجهیزات راهداری در فصل زمستان خبر داد و گفت:  طول راه‌های تحت پوشش اکیپ زمستانی 2 هزار و 900 کیلومتر است و اداره کل راه و شهرسازی برای انجام عملیات راهداری زمستانی 65 دستگاه ماشین آلات راهداری اعم از سنگین و نیمه سنگین و سبک، 12 باب راهدارخانه ثابت و چهار باب راهدارخانه سیار، 75 دستگاه ماشین پشتیبان و با 216 نفر عوامل راهداری، همگی آماده برای امدادرسانی در فصل سرما هستند.

این مسئول بیان داشت: محور زاهدان - نصرت آباد از چشمه رضایی تا نصرت آباد، محور زاهدان - دشتک، گردنه میرآباد در محور زاهدان - خاش، گردنه حاجی کشته و کوله سنگی در محور زاهدان - دشتک و محور زاهدان سفیدابه شدت برف و بارندگی بیشتر گزارش شده، ولی تمام محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل باز و تردد انجام می گیرد و کارکنان راهداری مشغول خدمت رسانی و حفظ و حراست و نگهداری محورها هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اذعان داشت: به لطف الهی تا این لحظه مشکل خاصی وجود ندارد و تردد عادی است و تمامی رؤسای ادارات راه و شهرسازی و راهداران سخت کوش به صورت آماده باش در جاده ها حضور داشته که در صورت نیاز اقدامات ضروری و لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول