اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشرفتار در گفت و گو با فارس:

به قهرمانی ایثار در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر خوشبینم

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: به صدرنشینی و قهرمانی ایثار قم در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر خوشبین هستم.

به قهرمانی ایثار در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر خوشبینم

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه تیم ما نسبت به مراحل قبل زودتر در کنار هم جمع شد و زیر نظر کادر فنی تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده است و ان‌شاءالله از صدرنشینی خود در مرحله چهارم محافظت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تیمی داریم که تک تک مهره‌های آن با انگیزه و مصمم هستند تا ان‌شاءالله چهارمین مرحله از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به مرحله نهایی رقابت‌ها راه پیدا کنیم.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: خوشبختانه برای این بازی‌ها که میزبان هستیم مصدوم نداریم و تیم در شرایط خوبی تمرینات خود را برگزار کرده است و از هر نظر آماده شده تا بهترین نمایش خود را مقابل حریفان ارائه کند.

وی یاد آور شد: سطح رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بسیار بالاتر از دوره‌های قبل است و با توجه به اینکه ملی پوشان در اکثر تیم‌ها توزیع شده‌اند همگی تیم‌ها مدعی هستند و به همین خاطر کار برای صعود به عنوان صدرنشین دشوار است اما سعی می‌کنیم در خانه از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای راهیابی به مرحله نهایی بهره ببریم.

خوشرفتار عنوان داشت: تیم ما بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به ترتیب ابتدا با تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی دیدار می‌کند، سپس به مصاف تیم شهرداری آمل می‌رود و در آخرین گام رو در روی تیم همیاری زنجان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: ما در مراحل قبل موفق به کسب پنج پیروزی و چهار باخت شده‌ایم و هم اکنون با کسب 14 امتیاز صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هستیم و تلاش می‌کنیم این صدرنشینی را در خانه حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم با دعوت از علاقمندان به بسکتبال با ویلچر برای حضور در سالن شهید محمود رضائیان قم و حمایت از تیم ایثار قم، بیان داشت: این تیم سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شده و ان‌شاءالله با همت و غیرت بازیکنان، حمایت دلگرمی مسئولان و تشویق تماشاگران خوب قمی بار دیگر مدعی قهرمانی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول