اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

ایثار قم میزبان حساس‌ترین مرحله لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: میزبان حساس‌ترین مرحله فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور هستیم و صد در صد می‌خواهیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

ایثار قم میزبان حساس‌ترین مرحله لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

یحیی ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: حساسیت این رقابت‌ها به قدری است که رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و عوامل مهم فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین را به قم کشانده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این گروه سه تیم مدعی کسب عنوان صدرنشینی و راهیابی مستقیم به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هستند بالطبع بازی‌های این گروه حساس‌تر از گروه نخست است و نظارت جدی‌تری از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر بر روی آن انجام می‌شود.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: همزمان با بازی‌های گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، تیم‌های حاضر در گروه نخست نیز در شهر اهواز با یکدیگر بازی می‌کنند تا تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله پلی آف مشخص شود.

وی یاد آور شد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و همچنین شیوه برگزاری مسابقات، تیم اول گروه نخست با تیم چهارم گروه دوم بازی می‌کند، تیم دوم گروه نخست با تیم سوم گروه دوم دیدار می‌کند، تیم سوم گروه نخست با تیم دوم گروه دوم مسابقه می‌دهد و تیم چهارم گروه نخست حریف تیم اول گروه دوم خواهد بود.

ابطحی بیان داشت: با توجه به اینکه امسال گروه نخست رقابت‌های لیگ برتر سه تیمی است بنابراین تیمی که در گروه دوم صدرنشین شود بازی پلی آف نخواهد داشت و به صورت مستقیم جواز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برای برگزاری نشست هماهنگی رقابت‌های مراحل حذفی و نهایی خبر داد و افزود: این نشست با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ دسته برتر و دسته اول در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: با توجه به اهمیت مسابقات مراحل حذفی و نهایی، نشست مذکور با حضور نمایندگان تام‌الاختیار باشگاه‌ها و به منظور هماهنگی برگزاری مسابقات و نیز در خصوص تغییرات ایجاد شده در قوانین و مقررات تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، روز یکشنبه بیست و دوم دی ماه را برای برگزاری این نشست با حضور نمایندگان تیم‌ها در نظر گرفته است و بدین ترتیب نماینده باشگاه ایثار قم نیز در این نشست حضور می‌یابد.

انتهای پیام/78002/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول