اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

ایثار قم با خودباوری و همدلی بازیکنانش قهرمان می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بیان کرد: ایثار قم با امید، خودباوری و همدلی بازیکنانش می‌تواند به عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور دست یابد.

ایثار قم با خودباوری و همدلی بازیکنانش قهرمان می‌شود

جواد شهره غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار برای بازی‌های این مرحله تمرینات بسیار خوبی را انجام داده و خوشبختانه هم از نظر جسمانی و هم از نظر روحی بازیکنان ما در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

وی ادامه داد: یک اتفاق خوب دیگر که در تیم ما رخ داده، این است که بازیکنان بر خلاف مرحله قبل که متاسفانه به سبب سرماخوردگی نتوانستند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند، مشکلی ندارند و همگی مصمم هستند که تیم به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور صعود کند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اظهار کرد: سه بازی دیگر تا پایان دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور باقی مانده است و تیم ایثار قم همچنان این شان را دارد که به عنوان قهرمان گروه چهارم راهی مرحله نهایی لیگ برتر شود.

وی با بیان اینکه در مرحله چهارم گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور ایثار قم باید در سه بازی مهم به میدان برود، اضافه کرد: خوشبختانه ویلچرهای ما از نظر فنی وضعیت بهتری دارند، بازیکنان کاملا با روحیه هستند و همگی صحبت از کسب سه پیروزی مقتدرانه می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در این مرحله از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در حالی به مصاف حریفان می‌رود که هم اکنون صدرنشین است و تمرینات تاکتیکی خوبی نیز داشته تا به خوبی به مقابله با حریفان بپردازد.

وی اضافه کرد: از آنجا که در میدان مسابقه هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و امید داریم که شرایط به خوبی رقم بخورد و تیم بسکتبال با ویلچر بر خلاف مرحله قبل که اعتقاد دارم ما را از غرور ناشی از بازی‌های مرحله دوم بیدار کرد، بتوانیم هر سه حریف خود را شکست بدهیم.

شهره غلامی یاد آور شد: دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور آرام آرام به پایان خود نزدیک می‌شود ما سعی می‌کنیم صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در این مرحله اتفاق افتاد خودمان را برای حضور مقتدرانه در مراحل بعدی آماده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: این در شرایطی است که در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هفت تیم در دو گروه سه و چهار تیمی قرار گرفته‌اند و بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت در چهار مرحله به انجام می‌رسانند تا در پایان تیم‌ها بر اساس رتبه‌بندی در گروه‌های خود به مرحله پلی‌ اف بروند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول