اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

ایثار قم قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از قهرمانی تیمش در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خبر داد.

ایثار قم قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

جواد شهره‌غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مجموع دیدارهای رفت و برگشت مرحله گروهی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بازی‌های بسیار خوبی با حریفان خود انجام داد و در نهایت موفق به کسب مقام نخست گروه دوم لیگ برتر شد.

وی تصریح کرد: از بابت نتایجی که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور کسب کرد، راضی هستیم زیرا با تمرینات خوبی که تیم برگزار کرد و با توجه به آمادگی بازیکنان با شرایطی مطلوب در لیگ برتر به مصاف حریفان رفت و کسب رتبه صدرنشینی گروه دوم مرحله مقدماتی بسیار راضی‌کننده است.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: عنوان صدرنشینی گروه دوم در حالی برای تیم ما به دست آمد که تیم ما موفق شد به عنوان نخستین تیم جواز حضور در مرحله نهایی و جمع چهار تیم برتر این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

وی با بیان اینکه با بهترین نفرات تیم به مصاف حریفان خود رفتیم و سعی کردیم نتایج خوبی در دیدار‌های این فصل کسب کنیم، ادامه داد: با بازیکنان بسیار خوب، فهمیده و آماده‌ای که ما داریم در سومین حضور متوالی در لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

شهره‌غلامی با اشاره به وضعیت این تیم در رقابت‌های امسال لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور افزود: تیم ایثار قم با حمایت‌های بسیار خوب مدیریت خود با تمام توان به مصاف حریفان رفت و در نهایت با کسب رتبه نخست گروه دوم به کار خود در مرحله مقدماتی پایان داد.

وی اضافه کرد: ما در مرحله چهارم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور میزبان سه حریف دیگر خود یعنی شهرداری آمل، همیاری زنجان و هیئت مرکزی بودیم که با کسب برتری مقابل این تیم‌ها، در نهایت ایثار قم موفق به کسب مقام قهرمانی گروه دوم لیگ برتر شد.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تاکید کرد: تیم ایثار با قهرمانی در گروه دوم مقدماتی از حضور در مرحله پلی آف معاف شده و به صورت مستقیم به مرحله نهایی رفته در حالی که سه تیم دیگر حاضر در گروه ما با سه تیم حاضر در گروه نخست باید دهه اول بهمن ماه بازی‌های مرحله پلی‌آف را برگزار کنند تا از بین آنها سه تیم به ایثار قم برای حضور در مرحله نهایی اضافه شوند.

وی از عملکرد شاگردانش به سبب بازی‌های خوب در مرحله مقدماتی تقدیر کرد و اظهار داشت: ما تیمی داریم که ترکیب آن را نفراتی همچون محمدرضا کریمی و ذکریا حسامی‌زاده از بازیکنان باسابقه تیم ملی بسکتبال با ویلچر و همچنین چهره‌هایی که هم‌اکنون شایسته تیم ملی هستند مانند محسن طلوعی، موسی قضیبی، حسن عبدی، محمد محمدنژاد و ... تشکیل می‌دهند و شایسته قهرمانی در لیگ امسال هستند.

انتهای پیام/78002/غ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول