اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم همیاری زنجان در گفت‌وگو با فارس:

ایثار قم رقیب اصلی همیاری است / شرایط برای صدرنشینی بسیار سخت است

سرمربی تیم همیاری زنجان تیم ایثار قم را رقیب اصلی همیاری برای صعود به عنوان صدرنشین گروه دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به مرحله نهایی این پیکارها دانست.

ایثار قم رقیب اصلی همیاری است / شرایط برای صدرنشینی بسیار سخت است

کمال عشق که با تیمش برای حضور در مرحله چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به قم سفر کرده است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ما در سه بازی از سه مسابقه قبل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور دو بار برابر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم پیروز شده اما اکنون و در این مرحله هر تیمی که برنده بازی رو در رو باشد قهرمان گروه دوم می‌شود.

وی بیان کرد: شرایط فعلی گروه دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر برای هر چهار تیم بسیار حساس است و به همین خاطر هر بازی که از مرحله چهارم لیگ برتر می‌گذرد باید بهترین نتیجه را بگیریم تا از صدرنشینی خود در این گروه مطمئن شویم.

عشق ادامه داد: در مراحل قبل دو بار تیم ایثار قم را شکست داده‌ایم اما به بازیکنانم گفته‌ام که اگر در قم ایثار را بردیم آن وقت مدعی قهرمانی هستیم.

وی یاد آور شد: سطح رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور امسال بسیار فراتر و بالاتر از دوره‌های قبل رفته و با توجه به اینکه تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان بعد از حدود چهار سال بار دیگر به چرخه رقابت‌های برون مرزی بازگشته‌اند، بازیکنان انگیزه دارند که خود را بیشتر از سه چهار سال قبل نشان بدهند و تیم‌ها سرمایه‌گذاری خوبی بر روی بسکتبال با ویلچر کرده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر همیاری زنجان ادامه داد: کمتر سابقه داشته که در مرحله پایانی رقابت‌های مقدماتی لیگ برتر سه تیم با امتیازی مشابه به یکدیگر مدعی صدرنشینی باشند اما با توجه به اینکه کیفیت رقابت‌ها بالا رفته، می‌بینیم که امسال در گروه دوم سه تیم مدعی صدرنشینی هستند تا مستقیما به مرحله پلی آف بروند.

وی که همزمان مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان نیز محسوب می‌شود، بیان داشت: خوشبختانه تیم ملی بسکتبال با ویلچر به رقابت‌های قهرمانی سال 2014 جهان راه یافته و از سوی دیگر مسابقات مهمی همچون بازی‌های پاراآسیایی سال 2014 در شهر اینچئون کره جنوبی را پیش رو داریم که همگی اینها انگیزه‌ای است که لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با کیفیت بهتری برگزار شود.

تیم بسکتبال با ویلچر همیاری زنجان با تیم‌های ایثار قم، هیئت مرکزی و شهرداری آمل هم‌گروه است و برای صعود به مرحله نهایی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول