اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در کیش اردو می‌زند

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم به منظور کسب شرایط مطلوب برای حضور در مرحله پایانی لیگ برتر در جزیره کیش خبر داد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در کیش اردو می‌زند

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به قهرمانی ایثار قم در پایان بازی‌های گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیم ما به منظور کسب بهترین شرایط برای قهرمانی در لیگ برتر به اردو خواهد رفت.

وی افزود: تیم ایثار قم در پایان مرحله مقدماتی مسابقات گروه دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی این گروه شد و همچون سال گذشته توانست با اقتدار جواز حضور در مرحله پایانی لیگ برتر را به دست بیاورد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با تقدیر از تمام عوامل پرتلاش در باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: دیدارهای پایانی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور روزهای 19 و 20 دی‌ماه در سالن ورزشی شهید رضاییان قم برگزار شد و طی آن تیم ایثار قم قهرمان این گروه لقب گرفت.

وی عنوان کرد: تیم ما در مرحله چهارم که در قم به انجام رسید، به ترتیب هیئت مرکزی را با حساب 84 بر 65 مغلوب کرد، 75 بر 55 از سد همیاری زنجان گذشت و در آخرین دیدار نیز با نتیجه 70 بر 68 بر شهرداری آمل غلبه کرد و با کسب 6 امتیاز از این مرحله و مجموعاً 20 امتیاز از هر چهار مرحله قهرمان گروه دوم شد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تصریح کرد: در پایان این مسابقات که به مدت 2 روز در قم برگزار شد و آخرین مرحله از رقابت‌های گروه دوم بود تیم‌های ایثار قم با 20 امتیاز، همیاری زنجان با 18 امتیاز، هیئت مرکزی با 18 امتیاز و شهرداری آمل با 16 امتیاز به ترتیب موفق به کسب رده‌های اول تا چهارم شدند.

خوشرفتار ادامه داد: مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در 2 گروه مرحله مقدماتی برگزار شد و پس از پایان مسابقات گروهی تیم‌ها روز 9 بهمن‌ماه آینده در مرحله پلی آف شرکت خواهند کرد و پس از برگزاری دیدارهای مرحله پلی آف که به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود نیز چهار تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن سه تیم در گروه اول رقابت‌ها، تیم ایثار قم با کسب عنوان اول گروه دوم به صورت مستقیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت و به جای حضور در پلی آف همزمان با این بازی‌ها ان‌شاءالله در جزیره کیش اردو خواهد زد.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول