اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

اتحاد اهل سنت و تشیع در ریگان مثال‌زدنی است

فرماندار ریگان گفت: اتحاد میان برادران اهل سنت و تشیع در شهرستان ریگان مثال‌زدنی است.

اتحاد اهل سنت و تشیع در ریگان مثال‌زدنی است

مجید اعتمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان به مناسبت آغاز هفته وحدت اظهار داشت: مذهب تشیع به وحدت مسلمانان اعتقاد راسخ دارد، زیرا با وحدت برادران اهل سنت و شیعه است که منافع مسلمانان حفظ و تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی از اتحاد کشورها اعم از دولت‌ها و ملت‌ها هراس دارد و بیش از یک قرن است که سازمان یافته با استفاده از سرویس‌های جاسوسی خود فرقه‌های جدیدی را از جمله بهاییت و وهابیت ‌ایجاد کرده‌اند‌.

اعتمادی خاطر نشان کرد: این فرقه‌های جدید ‌با بدعت‌های عجیب، اسلام ناب محمدی (ص) را هدف قرار داد‌ه‌‌ و سعی دارند تحریفات را به عنوان اسلام به مردم عرضه کنند و اخیرا فساد اخلاق که غرب را به زانو درآورده است با عنوان جهاد، نکاح زن‌ها را ترویج می‌کنند.

فرماندار ریگان بیان داشت: قطعه قطعه کردن بدن سربازان و مسلمانان مخالف نظر خود را شرعی می‌دانند، اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بسیاری از نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شده است‌.

اعتمادی افزود: نمونه اتحاد میان برادران اهل سنت و تشیع در شهرستان ریگان مثال‌زدنی است که برادرانه با هم معاشرت دارند و به اعتقادات یکدیگر احترام می‌گذارند و احساس جدایی و تفرقه را به فکر و ذهن خود راه نمی‌دهند.

وی ابراز داشت: امروز یکپارچگی و اتحاد بی‌نظیر برادران تشیع و اهل سنت دشمنان اسلام را مورد عذاب و رنجش قرار داده است.

فرماندار ریگان بیان داشت: رمز پیروزی مسلمانان وحدت و انسجام است که در قرآن کریم‌ ذکر‌ و امروز نیز ثابت شده است که رمز موفقیت و پیروزی مسلمانان در سایه اتحاد و برادری است.

انتهای پیام/80014/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول