اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهربان:

حفظ و تداوم انقلاب اسلامی در سایه وحدت ملی تحقق می‌پذیرد

امام جمعه مهربان گفت: حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و تعالی و توسعه آن و تحقق و تثبیت ارزش‌هایش تنها در سایه اتحاد و انسجام ملی تحقق می‌پذیرد.

حفظ و تداوم انقلاب اسلامی در سایه وحدت ملی تحقق می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی امام جمعه مهربان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه مهربان با تبریک هفته وحدت و تبریک هفته شورای آموزش و پرورش از زحمات محمد عبداللهی بخشدار مهربان که بدون هرگونه حاشیه‌های سیاسی مشغول خدمت به مردم است تقدیر و تشکر کرده و افزود: در ایامی که عبداللهی به عنوان بخشدار مشغول خدمت در منطقه مهربان بوده است هیچگونه مشکلی در منطقه نداشته‌ایم که این عملکرد بدون حاشیه بخشدار مهربان جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه مهربان با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) توجه به عقاید مشترک مسلمانان را از عوامل بسیار مهم وحدت در جهان معاصر عنوان کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدارشان با هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم، تصریح کرد: کسی نباید دچار این توهم شود که دشمنان انقلاب اسلامی امروز از دشمنی خود منصرف شده‌اند و اگر آمریکایی‌ها در موضوعی اقدام نمی‌کنند، دلیل آن ناتوانی آنها است نه عدم دشمنی، که بنا به اعتراف خودشان اگر می‌توانستند، تار و پود صنعت هسته‌ای ایران را جدا می‌کردند، اما نمی‌توانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی در ادامه به نقش اتحاد و وحدت در پیروزی انقلاب اسلامی، تداوم و تثبیت نظام اشاره کرد و افزود: وحدت و انسجام شرط ترمیم خرابی‌ها و سازندگی جامعه حرکت به سوی رشد فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و پیروزی در تمام حوزه‌های زندگی است و حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و تعالی و توسعه آن و تحقق و تثبیت ارزشهایش نیز تنها در سایه اتحاد و انسجام ملی تحقق می‌پذیرد.

امام جمعه مهربان با اشاره به خاطره خوش مردم از دهه فجر تصریح کرد: مردم ما خاطره خوشی از دهه فجر دارند و انتظار داریم در مدارس بیشتر به این موضوع توجه شود و ذهنیت مثبت در دانش آموزان ایجاد شود. و فرهنگ آن زمان به نسل جدید انتقال یابد.

باید از امکانات همه دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استفاده شود.

بخشدار مهربان نیز در این نشست گفت: در نشست‌های شورای آموزش و پرورش باید از امکانات همه دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استفاده شود و تلاش کنیم از حداقل منابع و امکانات بیشترین استفاده را ببریم.

عبدالهی با قدردانی از حضور فرماندار سراب در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه مهربان، هفته شورای آموزش و پرورش را فرصتی مناسب برای ارزیابی عملکرد دستگاه آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: شورای آموزش و پرورش با توجه به جایگاهی که در نظام تعلیم و تربیت دارد مسئولیت بزرگی بر عهده دارد و هفته شورای آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و همچنین زمینه‌ای مناسب برای جلب توجه افکار عمومی بویژه خیرین و دلسوزان جامعه به سمت دستگاه تعلیم و تربیت است.

بخشدار مهربان افزود: در نشست‌های شورای آموزش و پرورش باید از امکانات همه دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استفاده شود و تلاش نماییم از حداقل منابع و امکانات بیشترین استفاده را ببریم.

عبدالهی با تاکید بر اهمیت ویژه شوراهای آموزش و پرورش گفت: نقش شوراهای آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین بسیار اساسی است و آنچه که امروز برای همه ما اهمیت دارد تلاش همه جانبه برای رسیدن به افق ترسیم شده در سند چشم‌انداز توسعه است که کشورمان رتبه اول تولید علم را در منطقه به دست آورد و با عمل به منویات مقام معظم رهبری به یاری خداوند به این مهم دست خواهیم یافت.

بخشدار مهربان تصریح کرد: آموزش و پرورش جایگاه مهم در توسعه و پیشرفت کشور دارد و در آموزش و پرورش است که شخصیت کودک و نوجوان در آن شکل می‌گیرد چون بچه‌ها زمان زیادی از عمر خود را در مدرسه به سر می‌برند و از همکلاسی‌ها و به ویژه معلمان خود تربیت و آموزش می‌بینند و معلمان و مدیران رسالت سنگینی بر دوش دارند و می‌توان گفت رسالت‌شان به مراتب بیشتر از حتی خانواده‌ها است.

عبداللهی افزود: آموزش و پرورش نخستین دروازه ورود افراد به زندگی اجتماعی است اگر برنامه‌ریزی ما در آموزش و پرورش عالمانه و درست باشد شخصیت بچه‌های ما درست شکل خواهد گرفت و این کار به رشد، توسعه و پیشرفت کشور کمک فراوانی خواهد کرد.

بخشدار مهربان با اشاره به برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر در منطقه مهربان اظهار امیدواری کرد، آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی‌های مدون و اجرای برنامه‌های متنوع و پرمفهوم در شناساندن هرچه بیشتر اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری به نسل جدید اهتمام ویژه کند.

انتهای پیام/60008/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول