اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد رسول اکرم(س)

«محمدها» امشب در گچساران جایزه می‌گیرند

مسئول بسیج جوانان گچساران گفت: به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) به افرادی که دارای نام محمد هستند، همچنین به حافظان سوره محمد(ص) جوائزی اهدا می‌شود.

«محمدها» امشب در گچساران جایزه می‌گیرند

غلام جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در حقیقت میلاد عصر انسانیت، خداشناسی و روشنایی است، عصری که جهالت رخت بر بست.

وی ادامه داد: وحدت و یکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و اتفاق کلمه براى همه موحدان و خداپرستان روى زمین، از تعالیم و آموزش‌هاى اساسى آیین اسلام و از اصول فرهنگ قرآنى است.

مسئول بسیج جوانان گچساران خاطرنشان کرد: اختلاف نظر شیعیان و اهل سنت بر واقعه میلاد پیامبر(ص) و انگیزه دشمنان برای ایجاد شکاف و اختلاف‌افکنی میان مسلمانان سبب شد تا امام راحل با نامگذاری هفته وحدت آب سردی بر پیکره دشمنان ریخته شود.

جعفری ابراز داشت: به مناسبت میلاد حضرت نبی‌اکرم محمد مصطفی(ص) جشن بزرگ میلاد در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: در این جشن که به همت کانون بسیج جوانان گچساران برگزار می‌شود به افرادی که دارای نام محمد باشند همچنین کسانی که سوره محمد(ص) را از حفظ باشند، جوائزی اهدا می‌شود.

مسئول بسیج جوانان گچساران در پایان عنوان داشت: در این برنامه که رأس ساعت امروز 19 در محل کانون بسیج جوانان گچساران با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود، برنامه‌های شاد و متنوعی همراه با مسابقه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/82014/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول