اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر دوست‌محمد خبر داد

احداث ساختمان شورای اسلامی شهر در دوست‌محمد

شهردار شهر دوست‌محمد از احداث ساختمان شورای اسلامی شهر با اعتبار 80 میلیون تومان در این شهر خبر داد.

احداث ساختمان شورای اسلامی شهر در دوست‌محمد

احمد ملاشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هیرمند به تشریح اقدامات انجام شده و در دست انجام در شهرداری هیرمند پرداخت.

شهردار شهر دوست‌محمد اظهار داشت: ایجاد پارک محله‌ای در خیابان امام خمینی، زیرسازی و جدول گذاری و آسفالت دادگستری، زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت خیابان آیت‌الله سیستانی از جمله اقدامات در دست اجرا در شهرداری دوست‌محمد است.

این مسئول ادامه داد: طرح مجموعه فضای سبز و تفریحی در ضلع غربی بلوار خلیج فارس در وردی شمال شهر، جدول گذاری خیابان گلها، بهسازی معابر و کوچه‌های فرعی شهر، اجرای المان میدان معلم و اجرای المان‌های اسامی ائمه در بلوارها نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در دست اجرا قرار دارد.

وی گفت: بر خلاف کاهش اعتبارات استانی و کشوری به میزان 70 درصد گذشته و همچنین نبود درآمدهای مستمر و پایدار در شهر دوست‌محمد، فعالیت‌های عمرانی، خدماتی خوبی به شهروندان ارائه شده است.

ملاشاهی اذعان داشت: افتتاح و تجهیز ساختمان جدید شهرداری با اعتبار 60 میلیون تومان، محوطه‌سازی فضای سبز داخل شهرداری و نقلیه با اعتبار 40 میلیون تومان، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان‌های دادگستری، نماز و سالاری با اعتبار 200 میلیون تومان از جمله اقدامت انجام شده در چند ماه اخیر بوده است.

شهردار شهر دوست‌محمد در پایان متذکر شد: احداث ساختمان شورای اسلامی شهر دوست‌محمد با اعتبار 80 میلیون تومان، جمع آوری زباله‌ها، خدمات آتش‌نشانی، و ایجاد فضای سبز نیز به صورت روزانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/75004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول