اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای 611 طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان امداد بیرجند

کارشناس آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) بیرجند گفت: طی دهه فجر امسال 611 طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان زیر پوشش امداد بیرجند اجرا می‌شود.

اجرای 611 طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان امداد بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه آراسته عصر امروز در ستاد گرامیداشت دهه فجر بیرجند اظهار داشت: فرزندان مددجوی زیر پوشش این نهاد با شرکت در دوره‌های فنی و حرفه‌ای و دریافت گواهینامه از سازمان فنی و حرفه‌ای می توانند با مراجعه به این نهاد و تشکیل پرونده، از وام اشتغال بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: به منظور اجرایی شدن طرح‌های اشتغال برای فرزندان مددجوی زیر پوشش، مبلغ 32 میلیارد و 745 میلیون ریال از سوی این نهاد هزینه شده است.

افتتاح 30 واحد مسکن ایتام در دهه فجر

کارشناس آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) بیرجند از افتتاح 30 واحد مسکن ایتام در دهه فجر خبر داد و افزود: 660 میلیون ریال برای ساخت این واحدها هزینه شده است.

آراسته اهدای جهیزیه به 22 نوعروس زیر پوشش این نهاد را از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر عنوان کرد و گفت: به هرکدام از این افراد مبلغ 20 میلیون ریال کمک بلاعوض برای خرید جهیزیه پرداخت می‌شود.

وی اذعان داشت: همچنین طی این دهه 100 فقره وام کارگشایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت می‌شود.

کارشناس آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) بیرجند، اجرای طرح فلاح در روستاها، برگزاری کارگاه آموزشی الگوهای خودساز و تربیتی در اسلام و کارگاه آموزشی اخلاق و مهرورزی، برپایی نمایشگاه شهدا در محل مجتمع‌های فرهنگی و مذهبی، توان‌افزایی و خودکفایی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را از جمله برنامه‌های این نهاد در دهه فجر برشمرد.

افتتاح مرکز نیکوکاری مسجد صدیقه طاهره در بیرجند

آراسته متذکر شد: همچنین طی این دهه مرکز نیکوکاری مسجد صدیقه طاهره در بیرجند افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد در این دهه، خاطر نشان کرد: در این دهه کارگاه آموزشی انقلاب، حجاب و عفاف و آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب توسط کمیته امداد بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69022/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول