اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال جاری صورت گرفت

هزینه‌کرد 2 میلیارد ریالی برای واحدهای مسکونی مددجویان امداد بیرجند

سرپرست مدیریت کمیته امداد بیرجند گفت: در 9 ماهه سال جاری برای فعالیت‌های عمرانی واحدهای مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد 2میلیارد و 324 میلیون ریال هزینه شده است.

هزینه‌کرد 2 میلیارد ریالی برای واحدهای مسکونی مددجویان امداد بیرجند

محمد مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی بیرجند در ارتباط با فعالیت‌های عمرانی واحد‌های مسکونی مددجویان فعالیت‌های مختلفی انجام داده است.

وی افزود: در 9 ماهه سال جاری برای فعالیت‌های عمرانی واحدهای مسکونی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد بیرجند 2 ‌میلیارد و 324 میلیون ریال هزینه شده است.

مساعدت یک‌میلیارد ریالی امداد بیرجند برای احداث مسکن مددجویان

سرپرست مدیریت کمیته امداد بیرجند با اشاره به هزینه‌کرد فعالیت‌های عمرانی امداد بیرجند ادامه داد: از این مبلغ یک‌میلیارد و 789 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و مبلغ 535 میلیون ریال از محل کمک‌های خیران تامین شده است.

مولایی با بیان این‌که یکی از اقدامات کمیته امداد بیرجند کمک به آورده‌های نقدی مددجویان این نهاد برای احداث یا خرید مسکن به سرانه هر خانوار 50 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 30 میلیون ریال به صورت وام بوده است، یادآور شد: در این راستا در 9 ماهه سال جاری مبلغ یک‌میلیارد و 440 میلیون ریال به 40 خانوار از مددجویان زیر پوشش این نهاد داده شده است.

وی با بیان این‌که در این مدت 116 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد بیرجند تعمیر و بازسازی شده است، اضافه کرد: برای این کار مبلغی بالغ بر 884 میلیون ریال هزینه شده است.

صدور 393 گواهی انشعاب آب، برق و گاز برای مددجویان

سرپرست مدیریت کمیته امداد بیرجند اذعان داشت: این مبلغ از محل اعتبارات دولتی به میزان 349 میلیون ریال و 535 میلیون ریال از محل کمک‌های خیران تخصیص یافته است. 

مولایی یادآور شد: در 9 ماهه سال جاری 393 مورد گواهی انشعاب آب، برق و گاز برای بهره‌مندی مددجویان زیر پوشش این نهاد از انشعاب رایگان صادر شده که هزینه این انشعابات مبلغ 786 میلیون ریال برآورد شده است.

وی از تشکیل 28 پرونده طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای کمک به تکمیل هر واحد مسکن روستایی مبلغ 15 میلیون ریال کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/22481/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول