اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتفاقی نادر در فوتبال ایران

سرمربی الوند همدان در بین بازی رفت و برکنار شد

رضا طلایی‌منش سرمربی تیم الوند همدان در دقایق ابتدایی نیمه دوم بنا به دلایلی از همراهی تیمش منصرف شد و با رفتن از ورزشگاه عملاً حکم برکناری خودش را امضا کرد.

سرمربی الوند همدان در بین بازی رفت و برکنار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در حاشیه مسابقه فوتبال روز یکشنبه الوند همدان و شهرداری بندرعباس اتفاق جالبی صورت گرفت که بیشتر از باخت دو بر صفر الوند برابر حریف بندری خود برای هواداران و ورزشی‌نویسان جلب توجه کرد.

رضا طلایی‌منش سرمربی الوندی‌ها به یکباره در دقایق شروع نیمه دوم و بعد از اخراج هادی زرین‌ساعد دروازه‌بان تیم از ادامه کار در نیمکت تیم الوند خودداری کرد و به نوعی با دست خود حکم برکناری‌اش را امضا کرد.

تا اواخر نیمه دوم بازی اکبر افشاری دستیار اول طلایی‌منش تیم را کوچ می‌کرد و کسی از موضوع رفتن طلایی‌منش خبر نداشت و در دقایق پایانی بازی بهرام یدی مدیرعامل و مالک باشگاه الوند از رفتن وی با خبر شد و خود را به کنار زمین رساند.

در ابتدا ابراهیم محمودی سرپرست تیم الوند کسالت را بهانه رفتن طلایی‌منش عنوان کرده بود، اما این موضوع حادتر از این حرف‌ها است.

پیگیری‌های خبرنگار فارس همدان تا لحظه ارسال خبر مشخص شد که مدیران باشگاه الوند از ادامه همکاری با طلایی‌منش انصراف داده‌اند و رسماً وی برکنار شده است.

انتهای پیام/89020/20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول