اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب،‌ شاهین‌دژ و تکاب در مجلس:

حفظ حقوق هر کشور در مذاکرات ژنو، صلح جهانی را رقم می‌زند

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: با نابودی بی‌اعتمادی و حفظ حقوق حقی هر کشور و احترام به حرمت و جایگاه‌های کشورهای شرکت‌کننده در مذاکرات ژنو می‌توانیم شاهد صلح جهانی باشیم.

حفظ حقوق هر کشور در مذاکرات ژنو، صلح جهانی را رقم می‌زند

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کارگزاران میهن اسلامی ایران تا به امروز در مذاکرات ژنو موفق پیش رفته‌اند و امیدواریم به توفیقات بیشتری دست پیدا کنند.

وی افزود: از کشورهای شرکت کننده در مذاکرات ژنو انتظار می‌رود عقلایی و منطقی وارد مذاکره شوند و در حفظ اعتماد طرفین بکوشند.

بیگی تصریح کرد: تنها با ریشه‌کن کردن بی‌اعتمادی موجود در بین طرفین است که می‌توانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: با نابودی بی‌اعتمادی و حفظ حقوق حقی هر کشور و احترام به حرمت و جایگاه‌های کشورهای شرکت‌کننده در مذاکرات ژنو می‌توانیم شاهد صلح جهانی باشیم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر مذاکرات ژنو نتیجه‌بخش باشد تحریم‌های تحمیلی بر ایران از بین خواهد رفت و در این صورت از فشار وارد شده بر مردم کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه تحریم تنها در منگنه گذاشتن دولت نیست بلکه نوعی بی‌حرمتی و عامل بی‌اعتمادی مردم به دیگر کشورها است، ابراز داشت: تحریم نوعی اعلام جنگ به ملت یک دولت است زیرا تاثیرات تحریم‌ها نه بر دولت بلکه بر مردم و ملت است.

بیگی تصریح کرد: آمریکا در همه عرصه‌ها بی‌اعتمادی ایرانیان را برانگیخته است و اعتماد مردم از این دولت سلب شده است بنابراین اگر قرار باشد اعتماد مردم را جلب کنند بهتر است ابتدا با برداشتن تحریم‌ها در این راستا گام بردارند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران با تمام سختی‌ها در مقابل تحریم‌ها ایستادگی می‌کنند و این کوتاه آمدن از سوی دولت تنها نشان‌دهنده این است که ایران در پی جنگ نیست و اگر چنین باشد ایران همیشه پیروز میدان است.

بیگی با تاکید بر این مطلب که آمریکا هیچ وقت از دشمنی با ایران دست بر نخواهد داشت، افزود: آمریکا بعد از لغو تحریم‌ها باز بهانه‌ای جدید برای ایجاد خصومت با ایران خواهد تراشید.

انتهای پیام/61007/صا40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول