اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

تحریم‌های دشمن تاثیری بر اراده پولادین مردم ایران ندارد

امام جمعه نکا گفت: تحریم و توطئه‌های مختلف دشمنان بر اراده پولادین مردم ایران اسلامی تاثیر ندارد.

تحریم‌های دشمن تاثیری بر اراده پولادین مردم ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه نکا اظهار داشت: ملت ایران هیچ‌گاه از سختی‌ها نهراسیده و همه تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کرده‌اند و این بار نیز تحریم و توطئه‌های مختلف دشمنان بر اراده پولادین مردم در ایران اسلامی تاثیر ندارد.

امام جمعه نکا تصریح کرد: توافقنامه ژنو توقع عمومی ملت ایران بوده است و ملت و مسئولان ایران اسلامی با اطاعت از رهبری در این زمینه فعال‌تر از گذشته برای حقوق به حق خود تلاش می‌کنند.

وی بیان داشت: به درک واصل شدن شارون، این قصاب اسرائیلی در هفته گذشته اتفاق افتاد و جنایت‌هایی که او انجام داد هولناک بوده است تا حدی که در پارلمان اروپا وقتی می‌خواستند به احترام او یک دقیقه سکوت کنند، نمایندگان معترض شدند.

خطیب جمعه نکا با تبریک هفته وحدت آحاد جامعه و مسلمان را به وحدت رویه و اتحاد و همبستگی دعوت کرد و یادآور شد: خداوند فرمود «واعتصموا بحبل‌الله جمیعا و لاتفرقوا» بیاییم این سفارش الهی را جدی بگیریم و دل‌هایمان را به همدیگر نزدیک کنیم.

وی گفت: شروع کار پیامبر با انذار بود و  پیامبر وظیفه داشت مردم را انذار کند و بترساند و قبل از اینکه مردم را بترساند، خودش خدا ترس بود، چرا که کسی که خودش خداترس نباشد نمی‌تواند مردم را از عذاب الهی بیم دهد.

امام جمعه نکا اظهار داشت: حضرت امام(ره) به مساله‌ وحدت و منع از اختلاف، ‌بسیار تکیه داشتند و حل شدن مشکلات مسلمانان را منوط به حفظ وحدت می‌دانستند.

وی تصریح کرد: وهابی‌هایی که امروز دم از مسلمان بودن می‌زنند عامل ایجاد فتنه و اختلاف در میان مسلمانان هستند و  اعمال این از خدا بی‌خبران، امنیت جامعه‌ مسلمانان را از بین برده و مورد تهدید قرار داده است.

محمدی‌لایینی با اظهار تاسف از وقوع چند مورد قتل در طول سال‌جاری در شهرستان نکا یادآور شد: از نیروی انتظامی خواهان انجام اقدامی شایسته در این باره هستیم  تا امنیت مردم شهرستان حفظ شود و مردم احساس ناامنی نداشته باشند.

وی با توصیه‌ خود و نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: تقوا آبادکننده‌ دنیا و آخرت و سبب عاقبت به خیری انسان است و بهترین وسیله‌ی بازدارنده از عذاب الهی است که باید در زندگی ما مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/86002/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول