اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان:

ولایت بزرگ‌ترین نعمت در نظام اسلامی است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت فقیه بزرگ‌ترین نعمت و هدیه الهی در نظام اسلامی است که باید آن را ارج نهاد.

ولایت بزرگ‌ترین نعمت در نظام اسلامی است

آیت‌الله علی اکبر قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: باید درراستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری همه مسئولان و سکانداران دستگاه‌های اجرایی گام‌های بلندی بردارند، زیرا در این صورت شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه در این برهه از زمان در هیچ یک از نقاط جهان حکومت اسلامی به معنای واقعی تاسیس نشده است تا قوانین دینی را به مرحله اجرا گذارند، ادامه داد: ملت بزرگ کشورمان باید نعمت ولایت فقیه را ارج نهاده و درراستای اجرای منویات و به جا آوردن مطالبات مقام معظم رهبری اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ملت ما به فطرت توحیدی خود بازگشتند، ادامه داد: شورای نگهبان در کنار مجلس شورای اسلامی با هدف نظارت بر انطباق قوانین مصوب با آموزه‌های اسلامی ایجاد شده است، که این نهاد ابتکار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در هیچ یک از نقاط دنیا مشابه آن وجود ندارد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت توجه به خواسته‌های مقام معظم رهبری تاکید کرد و ادامه داد: رهبری طی بیاناتی فرموده‌اند که همه کارهای مملکت باید با خواست خداوند بوده و در این مورد کوتاه نمی‌آیم و حق کوتاه آمدن نیز ندارم.

قریشی با خطاب قرار دادن مسئولان، اظهار داشت: مقامات در امور و موضوع‌های مختلف باید به صورتی برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کنند که همه کارها مطابق با فطرت پاک و خداپرست انسان‌ها باشد، چرا که سعادت در این نهفته است.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول